آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / هفت تپه گنجینه حماسه ها

هفت تپه گنجینه حماسه ها

هفت تپه را باید گنجینه حماسه ها و جانفشانی های رزمندگان و قدمگاه شهدا ،رهبر معظم انقلاب و علما دانست .

به گزارش ساری فردا ، سرهنگ حمید رضا رستمیان مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده مازندران در اندیمشک اظهار کرد: هفت تپه را باید گنجینه حماسه ها و جانفشانی های رزمندگان و قدمگاه شهدا ،رهبر معظم انقلاب(در زمان ریاست جمهوری ) ایشان و علما و محل عروج شهدا دانست.

وی اقزود: نیروی انسانی، یگان های زره ای و تجهیزات فراوان در زمان دفاع مقدس در هفت تپه در زمینی به وسعت ۶ هزارو ۵۰۰ هکتار که محل آموزش نیروها از استان های اصفهان، کهکیلویه و بویر احمد و نیز مازندران و گلستان و… به ویژه محل عروج شهدا، زمانی که این اردوگاه را بمب باران کردند ، این مکان را کر بلای ایران کرد.

سرهنگ رستمیان گفت: باید به جوانانی که راهیان نور را انتخاب می کنند تبریک گفت که به راهیان نور مشرف می شوند و شهدا را الگو خود قرار می دهند و پیروی جامع و کامل از رهبر معظم انقلاب اسلامی می کنند.

مسئول اردوگاه هفت تپه مازندران در شهر اندیمشک خاطرنشان کرد: عملیات های والفجر۸، کربلا یک، کربلا ۴،۵،۸، ۱۰ نصر ۴ بیت المقدس ۸ از این منطقه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه : وسعت اردوگاه هفت تپه ۶ هزار و ۵۰۰ هکتار بوده و ۳ بار این اردوگاه مورد بمب باران دشمن قرار گرفت افزود: اردوگاه هفت تپه محل آموزش نیروها از استان های مختلف بوده و از این منطقه نیز رزمندگان در قالب لشگرهای مختلف به عملیات های مختلف می رفتند.

سرهنگ رستمیان اظهار کرد: باید به جوانان برومند که رهروان شهدا و پیروان رهبری هستند و در قالب زائران راهیان نور با تحمل همه ی سختی ها به این مناطق عملیاتی می آیند و از یادمان های شهدا به ویژه هفت تپه قدمگاه ، جانبازان و آزادگان ، ایثار گران و قدمگاه رهبر معظم انقلاب در زمانیکه رئیس جمهور بودند و نیز امامان جماعت و به ویژه‌ قتلگاه و عرو ج شهدا در بمب باران این اردوگاه است دیدن می کنند تبریک گفت و امیدواریم شهدا از ما و این جوانان و همه ی زائران در آن دنیا شفاعت کنند .

مسئول اردوگاه شهید جعفر زاده مازندران در اندیمشک گفت : هفت تپه ، نمادی از استقامت ، جانفشانی و حماسه سازی رزمندگان به ویژه لشگر ۲۵ کربلا مازندران است و هر کدام از رزمندگان مازندرانی در زمان دفاع مقدس مالک اشتری بودند و هفت تبه محل دفن ۲ شهید خوشنام دفاع مقدس نیز است که این منطقه را از زشمند تر کرد.

سرهنگ رستمیان خاطرنشان کرد : لشگر ۲۵ کربلا به عنوان لشگر خط شکن، خط نگهدار در بسیاری از عملیات ها حضور داشت و حماسه آفرینی می کرد .

وی یادآور شد: منطقه هفت تپه گنجینه حماسه های رزمندگان کشور به ویژه لشگر ۲۵ کربلا (مازندران ،گیلان و گلستان ) در ۸ سال دفاع مقدس بود که از سال ۹۴ این منطقه به وسعت ۶ هزار و ۵۰۰ هکتار محل آموزش و تقسیم نیروها برای عملیات های مختلف بود و تنها اردوگاهی بود که ۳ بار توسط رژیم بعثی عراق بمب باران شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *