آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / نمایشگاه پوستر «کارخودمونه» در نگارخانه سوره افتتاح شد

نمایشگاه پوستر «کارخودمونه» در نگارخانه سوره افتتاح شد


با حضور جمعی از هنرمندان، فعالان فرهنگی هنری و مسئولان، مجموعه پوستر های پیشرفت های اخیر ایران اسلامی در قالب نمایشگاهی «کار خودمونه » در حوزه هنری مازندران به نمایش درآمد.
این مجموعه پس از چند نشست کارگاهی در پاییز سال ۱۴۰۱ توسط جبهه هنرمندان انقلاب اسلامی موسوم به «حرا» با حمایت حوزه هنری مازندران تولید شده و با استقبال ویژه ای از گروههای مردمی در سراسر کشور مواجه شد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری مازندران و به نقل از مهدی معصومی گرجی رییس این مرکز، این آثار پس از آن تولید شد که بسیاری از جریانات مخالف و معاند در سال گذشته سعی بر تحقیر جریانات علمی و یا ناچیز انگاری دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند.
وی گفت: در ادامه با تحقیق و بررسی موضوعی در حوزه های مختلف علمی و تکنولوژیکی و احصای برخی از پیشرفت ها، ضمن همکاری و هم اندیشی گروه گرافیک حرا و مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران ۱۵ پوستر تولید و ارائه شد.

در این برنامه که به مناسبت هفته هنر انقلاب، عصر دوشنبه ۲۸ فروردین سال جاری شکل گرفت، علاوه بر رییس حوزه هنری مازندران، فرماندار شهرستان ساری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران نیز حضور داشتند.

گزارش خبری:خلیل دردانه

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *