آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / نماز را باید در وجود انسان‌ها نهادینه کنیم/ حجت الاسلام قرائتی باتمام وجود و اخلاص در خدمت نماز است

نماز را باید در وجود انسان‌ها نهادینه کنیم/ حجت الاسلام قرائتی باتمام وجود و اخلاص در خدمت نماز است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نماز را باید در وجود انسان‌ها نهادینه کنیم، حضرت آیت الله قرائتی یکی از کسانی هستند که تمام وجودشان با اخلاص در خدمت نماز است، برای نهادینه شدن نماز شناخت، باورمندی و نشان دادن افراد مختلف موثر است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در هشتمین اجلاسیه استانی نماز که با شعار “نماز، مدرسه، دانشگاه
خانواده و معلمان آینده” با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رییس ستاد اقامه کشور در اردوگاه دانش آموزی بادله ساری برگزار شد، اظهار کرد: ایام ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و امام راحل (ره) را تبریک عرض می‌کنیم، از حضور چهره‌آشنا و نام آشنای حضرت استاد قرائتی عزیز بسیار ممنونم.

وی افزود: نماز را باید در وجود انسان‌ها نهادینه کرد، برای نهادینه شدن باید به چهار عضو همچون سر، قلب، چشم و گوش توجه کنیم، سر از این جهت که باید معرفت و شناخت به نماز پیدا کند و به فلسفه خلقت‌مان توجه کند، دل باید نماز را قبول داشته باشد و از عمق وجودش نماز را باور کند، با چشم اگر به کسانی که جمال و چهره‌اش نماز است را ببینیم، در راغب شدن به نماز تاثیر دارد، به گوش هم برای شنیدن حرف‌هایی درباره نماز نیاز داریم.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: دیدن کسی که شیفتگی نماز از سر و رویش می‌بارد بسیار موثر است، برای نهادینه شدن نماز شناخت، باورمندی و نشان دادن افراد مختلف موثر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حضرت آیت الله قرائتی یکی از کسانی هستند که تمام وجودشان با اخلاص در خدمت نماز است، زبان عملکرد و سیره‌ ایشان پیش از زبان سرش به ما پیام می‌دهد، گفت: فرصت دیدار ایشان برای ما مغتنم است، خرسندیم که امروز در هشتمین اجلاسیه نماز در خدمت ایشان هستیم ان شالله از تجربیاتشان استفاده لازم را خواهیم برد‌.

این مسئول در پایان اذعان داشت: اولین و کاملترین نمازگزار در جهان امام زمان (عج) است که امیدواریم پیام ایشان را دریافت کنیم‌.

گزارش تصویری و خبری: خلیل دردانه

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *