آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ناخوش احولی هنرمندان نمایش (تئاتر) مازندران

ناخوش احولی هنرمندان نمایش (تئاتر) مازندران

حال هنرمندان نمایش (تئاتر) مازندران این روزها خوش نیست.

به گزارش ساری فردا ، هنرمندان به ویژه هنرمندان در گروه های نمایشی (تئاتر ) چندان حال خوشی ندارند به ویژه این چند سال اخیر که ویروس کرونا این مهمان ناخوانده تاثیر زیادی بر مشاغل مختلف در دنیا و کشور ما به ویژه استان مازندران گذاشته است و هنرمندان به ویژه گروه های (تئاتر) بیشتر تحت تاثیر مشکلاتی قرار گرفتند که این ویروس ناخوانده برای آنها به وجود آورده است. به مناسبت روز بازیگر به سراغ میلاد محمدنژاد بازیگر جوان ساروی نمایش (تئاتر) رفتیم و با هم گفتگو کردیم.

میلاد محمد نژاد بازیگر نمایش(تئاتر) هستم از سن ۱۱ سالگی با گروه های مختلف (تئاتر) به عنوان بازیگر فعالیت می کنم .
در سال ۱۴۰۰ در سی و سومین جشنواره استانی نمایش (تئاتر ) شرکت و نفر اول بازیگر مرد شدم.

وی در باره مشکلات پیش رو گفت : در طول دوران بازیگری مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتم اما در این ۲ سال اخیر که در شرایط سخت کرونایی قرار گرفتیم مشکلات ما بیشتر شده است.

این بازیگر جوان ساروی اظهار کرد: مهم ترین در خواست ما فعالان هنر نمایش (تئاتر) از مسئولان استان این است که بیشتر به بازیگران (تئاتر) توجه کنند.

میلاد محمد نژاد با اشاره به اینکه : مازندران از هنرمندان تئاتری بسیار توانمندی برخوردار است که در حال حاضر بستری برای ارائه توانمندی آنها ایجاد نشده و مسیر پیشرفت برای این هنرمندان مشخص نیست، خاطر نشان کرد : متاسفانه اجرای نمایش عمومی در سطح استان نیز برای گروه های نمایشی مقدور نیست و سرمایه گذاران خصوصی نیز به دلیل بهرو وری اقتصادی تمایلی در این بخش نشان نمی دهند ‌و نیز تهیه کننده حر فه ای تئاتر هم نداریم .

وی اظهار کرد : گروه های نمایشی هم بخواهند با هزینه های شخصی اثری را تولید کنند بیشتر هزینه ها صرف ساخت دکور و تمرین و تولید صرف می شود و حتی بودجه ایی برای تبلیغات باقی نمی ماند و جذب تماشاگر و فروش بلیط هم مشکل دیگری است که گروه های نمایش در استان دارند و تنها امید گروه های نمایشی شرکت در جشنواره ها است که سالی یک بار برگزار می شود .

محمد نژاد با بیان اینکه: پیشنهاد خود را با مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر دعوت از کارگردانان موفق مازندرانی که تولیدات سینمایی و سر یالی خوبی در سطح کشور ار ائه می دهند مطرح کردیم اما پاسخی دریافت نکردیم افزود : امید واریم ، آقای حسین جوادی مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از کارگردانان معروف مازندرانی آقایان محمد حسن مهدویان و محسن قرایی و … که هر سال در حال تولید آثار موفق سینمایی و سریال های وی او دی در سطح حرفه ای هستند و در پروژه هایشان از بازیگران و عوامل تولید جدید استفاده می کنند در زمان برگزاری جشنواره ( تئاتر ) استانی از آنها دعوت کنند تا آنها از بازیگران برتر در تولیدات خود استفاده کنند.
وی در پایان گفت: امید واریم در دوره مدیریت آقای حسین جوادی اتفاقات خوبی برای همه ی هنرمندان به ویژه هنرمندان تئاتر مازندران رقم بخورد ، در شرایط مناسب تری فعالیت کنند و بازیگران به عرصه سینما و تلویزیون راه پیدا کنند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان

فاطمه کواکبیان

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *