آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / مطالبه گری رسالت رسانه های انقلابی/ آئین تجلیل از خبرنگاران حوزه سپاه و بسیج مازندران

مطالبه گری رسالت رسانه های انقلابی/ آئین تجلیل از خبرنگاران حوزه سپاه و بسیج مازندران

خبرنگاران تراز انقلاب باید در جامعه مطالبه گری کنند و دستاوردهای انقلاب اسلامی را ترویج دهند

به گزارش ساری فردا: سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی ، تبلیغاتی و سخنگوی نیروهای مسلح امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران حوزه سپاه و بسیج سپاه کربلا مازندران که با حضور پدر شهید بزرگوار شاخص رسانه استان شهید هادی باغبانی در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد با اشاره به نقش تاثیر گذار خبرنگاران در جامعه گفت: خبرنگاران در دفاع مقدس و دفاع از حرم نقش مهمی در تشویق و حضور رزمندگان در جبهه ها داشتند که اگر وجود آنها نبود سنگر ها خالی می ماند و دشمن وارد خاک کشور ما می شد .

وی افزود: کشور ما در زمینه امکانات و تجهیزات نظامی به نقطه ای رسید که قدرتی در منطقه به حساب می آید و دشمنان جرات جنگ نظامی با کشور ما را ندارند اما مشکل ما امروز جنگ نرم ، شناختی ، ادراکی و اعتقادی است که دشمن با همه ابزار ، امکانات و فن آوری رسانه ای و نیز انسجام و وحدت رسانه ای به وجود آورده است.
سردار شکارچی اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه برای مقابله نا هم تراز با دشمن باید تلاش کنند هر چند به دلیل نداشتن ابزار، امکانات و فن آوری رسانه ای و نیز انسجام و وحدت رسانه ای انقلابی در مقایسه با دشمن عقب تر هستیم .

این مسئول با اشاره به ، اهمیت مطالبه گری خبرنگاران که مهم ترین نیروی انسانی در مقابله با جنگ نرم و شناختی دشمنان به شمار می آیند گفت: این مطالبه گری باید موجب امید بخشی و شادی مردم شود ، دشمنان را ناشاد کند و در مسئولان تحرک ایجاد کند.

معاون فرهنگی، تبلیغاتی و سخنگوی نیروهای مسلح با اشاره به : ۱۷مرداد روز خبرنگار که به نام شهید محمود صارمی نامگذاری شد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس،مدافعان حرم و سردار دلها شهید مقاوت حاج قاسم سلیمانی خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی خبرنگاران و اصحاب رسانه نا خواسته موجب، ایجاد نا امیدی در جامعه و دل شاد کردن دشمنان می شوند و مسئولان را از تحرک باز می دارند.

سردار شکارچی: بر حمایت و پشتیبانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه تاکید کرد و گفت: خبرنگاری رسالتی است که تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه دارد و خبرنگاران انقلاب و دینی علاوه بر اجر مالی و دنیوی اجر معنوی و اخروی هم دارند و افسران جنگ نرم و شناختی جامعه هستند و سربازان امام زمان خواهند بود.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز در این همایش از همراهی خبرنگاران استان با سپاه و بسیج و نیز انتشار دستاوردهای این نهاد قدر دانی کرد و گفت: خبرنگاران ،اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی استان ، نقش مهمی در جهاد تبیین و ترویج دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند.

سردار مسلمی گفت: به کمک خبر نگاران و اصحاب رسانه و هنرمندان استان آثار فاخر و محتوا های خوبی نیز در استان تولید شد اما انسجام و وحدت بیشتر خبر نگاران و رسانه های انقلابی در استان و نیز کشور نیاز است تا بتوانیم با امپراطوری رسانه ایی که جنگ نرم و شناختی و نیز اعتقادی را با همه ابزار، امکانات و فن آوری و نیز انسجام و وحدت به راه انداخته مقابله کنیم.
در پایان این مراسم از تعدادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه و نیز هنرمندان استان که در حوزه سپاه و بسیج و به ویژه‌ راهیان نور فعالیت می کنند و برگزیدگان جشنواره های سپاه با اهدا لوح سپاس قدردانی و از تعدادی آثار تلویزیونی که بیشتر آنها در حوزه دفاع مقدس بود رونمایی و نیز از پوستر جشنواره عکس سپاه توسط ۲ خبرنگار و عکاس پیشکسوت استان ( آقایان ابراهیم فلاح و خلیل دردانه ) رونمایی شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

محفل انس با قرآن ویژه جامعه‌ی ورزش و جوانان مرکزاستان برگزار شد

محفل نورانی و معنوی انس با قرآن همراه با ضیافت افطار ویژه جامعه ورزش و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *