آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / مرکز واکسیناسیون مصلای ساری همچنان مشتاق حضور ساروی هاست.

مرکز واکسیناسیون مصلای ساری همچنان مشتاق حضور ساروی هاست.

مرکز تجمعی واکسیناسیون کرونا مصلای ساری با قابلیت تزریق روزانه بیش از ۵۰۰ نفر در قلب ساری منتظر حضور مردم این شهرستان است.

این مرکز اولین مرکز تجمعی در شهرستان ساری میباشد که توسط مجموعه سپاه ناحیه ساری شروع بکار کرده و آغازگر سیر راه اندازی دیگر مراکز ساری است

درب های مصلای ساری از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح  تا ساعت ۱۳:۰۰ جهت اجرای رزمایش واکسیناسیون کرونا به روی مردم شریف ساری باز است.

فرمانده سپاه کربلا در حاشیه افتتاح یکی از این مراکز با بیان اینکه سپاه با افتتاح مرکز واکسیناسیون در شهرستان ها در حال ارائه خدمت به مردم است، افزود: همه‌ خدمت رسانی‌های مجاهدانه این نهاد از جمله اقدامات ایثارگرانه‌ی در جبهه سلامت با حمایت‌های معنوی امامان جمعه و با تلاش‌های خالصانه بسیجیان عزیز دیار علوی انجام می‌پذیرد.

سردار مسلمی  از همکاری  با  دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: سپاه و بسیج با  ۲۶ مرکز واکسیناسیون در سطح استان با دانشگاه علوم پزشکی همکاری می‌کند.و امروز با هم افزایی‌ها و حضور مومنانه بسیج شاهد نتایج و پیامد‌های اثرگذاری از خدمت و رفع نیاز‌های مردم هستیم .

فرمانده سپاه کربلا در پایان تاکید کرد: در گام جدید طرح شهید سلیمانی همه ظرفیت‌های بسیج و سپاه کربلا را برای افزایش مراکز تزریق واکسن کووید ۱۹ به میدان خواهیم آورد تا امر واکسیناسیون با سرعتی دوچندان همراه با تسهیل و رضایت مندی آحاد مردم صورت پذیرد

عکس و خبر : علی معتمدی (خبرنگار ساری فردا )

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *