آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / مدیریت اجرایی و هماهنگی امورداخلی مجموعه صنایع چوب فتح‌اللهی بر عهده رضا فتح‌اللهی، فرزند منوچهر فتح‌اللهی است.

مدیریت اجرایی و هماهنگی امورداخلی مجموعه صنایع چوب فتح‌اللهی بر عهده رضا فتح‌اللهی، فرزند منوچهر فتح‌اللهی است.

مدیر اجرایی این مجموعه در بخش‌هایی از بازدید ما در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری ساری فردا، با اشاره به وارداتی بودن بیشتر چوب‌های مورد استفاده، بیان کرد: بخشی از چوب‌ها از محل چوب‌های بازیافت شده و باقی‌مانده از تخریب خانه‌های قدیمی تامین می‌شود.
رضا فتح‌اللهی افزود: تامین مواد اولیه و نوسانات قیمت مواد موجود در بازار فعلی و علاوه بر آن تعرفه بالای بیمه کارکنان و عدم حمایت سازمانها و ارگانهای مربوطه از اصلی‌ترین معضلات کار ما است.

مدیر اجرایی شرکت صنایع چوب فتح‌اللهی افزود: درآمد این حرفه برای هر نیروی فعال کار در این مجموعه از ۵ تا ۱۵ میلیون تومان است.
رضا فتح‌اللهی با بیان اینکه هم اکنون با گذشت چندسال، یک مجموعه کامل هستیم، اذعان کرد: از بابت تنوع، طراحی، خلاقیت و کیفیت واقعا پویا هستیم و توانایی فعالیت در حوزه صادرات را داریم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر در کارگاه اصلی حدود ۵۰ الی ۶۰ پرسنل جوان مشغول کار هستند، اعلام داشت: سالانه پنج الی ۱۰ نفر از دانش‌آموختگان و هنر آموزان حوزه چوب در این واحد جذب و به کارگیری می‌شوند. قرار بر این است که این تعداد را افزایش داده و نیازمند همکاری ادارات آموزش‌و‌پرورش سازمان فنی و حرفه‌ای هستیم.
فتح‌اللهی در پایان گفت: اصلی‌ترین برنامه برای توسعه مجموعه، همکاری با ارگان‌های مربوط و کسب مجوز‌های لازم در جهت گسترش این مجموعه و افزایش تعداد سوله‌ها و دو برابر کردن تولیدات است.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *