خانه / اخبار ساری / مدیران ساعت ۲ ای جایی در تیم مدیریتی ورزش مازندران نخواهند داشت/ در ورزش پرافتخار استان باید شبانه روزی کار کرد .

مدیران ساعت ۲ ای جایی در تیم مدیریتی ورزش مازندران نخواهند داشت/ در ورزش پرافتخار استان باید شبانه روزی کار کرد .

مدیرانی که بخواهند تا(ساعت اداری ) ۱۴ ، کار کنند جایگاهی در ورزش مازندران ندارند پس برای پیشرفت ورزش مازندران باید شبانه روزی کار و تلاش کرد.

به گزارش ساری فردا، عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران : در پایان نشست شورای اداری ورزش و جوانان مازندران که در شهرستان بهشهر برگزار شد، با تاکید بر اینکه: مدیران ساعت ۲ ای در ورزش مازندران جایگاهی ندارند و مدیران باید برای پیشرفت ورزش استان شبانه روزی کار و تلاش کنند اظهار کرد: فضای ورزش باید پاک شود و همیشه و در همه کارها اخلاق باید سرلوحه کار قرار گیرد و رعایت شود.

وی افزود: هر عزیزی در ورزش استان، پای کار باشد درخدمتش هستیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه: مازندران حرف اول را در ورزش کشور می‌زند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سال آینده سال مهمی برای ورزش استان است و مسابقات آسیایی را در پیش داریم ، باید همه برای موفقیت ورزشکاران مازندرانی تلاش کنیم.

عالیشان از اهمت، توجه به: ورزش شهرستان های استان گفت و بیان کرد: در مدت ۱۲۰ روز حضور در ورزش استان بیش از ۱۰۰ بار در شهرهای استان حضور میدانی داشته‌ایم.

این مسئول با تاکید بر اینکه : مدیران، ساعت دو ای جایی در تیم مدیریتی دستگاه ورزش نخواهند داشت، افزود: کار در ورزش زمان نمی‌شناسد و باید شبانه روز کار و تلاش کرد ، تا رضایت حداکثری مردم را به وجود بیاوریم.

وی با بیان اینکه: فضای ورزش فضای فرهنگی است، ادامه داد: همه باید زمان و وقت بگذاریم و وظایف خودمان را بدرستی انجام دهیم.

عالیشان افزود: نگاه ما توسعه ورزش همگانی در شهر و روستا است و امیدواریم در سال آینده اعتبارات خوبی برای ورزش استان داشته باشیم.

وی با اشاره به : برگزاری کنگره (گردهمایی)شهدا در سال جدید، گفت: برنامه ریزی‌ها صورت گرفته تا تمام برنامه های سال جدید با نام و یاد شهدا برگزار شود.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *