آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / محرومیت زدایی و مردمداری مهم ترین رسالت مسئولان

محرومیت زدایی و مردمداری مهم ترین رسالت مسئولان

محرومیت زدایی ، مردمداری و امید آفرینی در جامعه مهم ترین رسالت مسئولان است.

به گزارش ساری فردا سردار ضیاء الدین حزنی معاون هماهنگ کننده و محرومیت زدایی سپاه پاسداران در آئین تجلیل از جهادگران عرصه محرومیت زدایی که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی مازندران و مدیران دستگاه های اجرایی گر وه های جهادی و اصحاب رسانه و خبرنگاران امروز در سالن اجتماعات غدیر سپاه کربلا مازندران برگزار شد گفت: محرومیت زدایی ، مردم دوستی ، مردمداری ، مردم نوازی امید بخشی در جامعه و تقویت باورهای مردم مهم ترین رسالت مسئولان در هر پست و مقامی در کشور است.

وی با اشاره به: فرمایشات رهبر معظم در گام دوم انقلاب که فقر مردم را آزار نمی دهد، آنچه موجب نارضایتی و ناراحتی مردم می شود فاصله طبقاتی و بی عدالتی در توزیع متوازن امکانات و پروژه ها در کشور است ، مهم ترین مشکلات جامعه را بیکاری ، اعتیاد ، طلاق، ناکار آمدی اقتصاد کشور و آب و خشکسالی بر شمرد.

سردار حزنی با اشاره به اینکه : خارجی ها نمی توانند مشکلات کشور ما را رفع کنند اظهار کرد: همه مسئولان و مردم باید با همدلی ، هم افزایی و وحدت و نیز مدیریت جهادی مشکلات را پشت سر بگذارند .

این مسئول گفت: مازندران جزو استان‌هایی است که متاسفانه طلاق در آن رو به افزایش است.

وی با اشاره به اینکه : دشمنان تلاش می کنند تا با ایجاد نا امیدی ، نا کار آمدی مسئولان نظام و سیاه نمایی دستاورد های دولت و نظام مردم را دلسرد کنند : بر امید بخشی ، تقویت باور مردم و فراهم کردن رضایت مردم در نظام جمهوری اسلامی که کنجینه های پنهان هستند تاکید کرد و از مسئولان خواست جهادی و بیشتر از وظایف خود تلاش کنند .

سردار حزنی : در پایان از همه ی مدیران اجرایی و مسئولان و گروه های جهادی به ویژه مازندران که نقش موثری در محر‌میت زدایی و فراهم کردن رضایت مردم که رضایت خداوند است ، تلاش می کنند قدر دانی کرد .

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز در این مراسم گفت: بروکراسی اداری ( نامه نگاری اداری) که یکی از مهم ترین موانع در فعالیت های جهادی و خدمات رسانی به موقع به مردم است خوشبختانه در مازندران وجود ندارد و تنها با یک تماس تلفنی هماهنگی ها میان دستگاه های اجرایی و سازمان ها انجام می شود.
وی با اشاره به: نقش مهم رسانه ها و خبرنگاران استان در انعکاس خدمات ارائه شده مسئولان به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امید آفرینی در جامعه و مقابله با ایجاد نا امیدی و وارونه جلوه دادن دستاوردهای نظام توسط دشمنان خاطرنشان کرد: بیش از ۳ هزار پروژه(طرح) در بخش های ، عمرانی اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و آموزشی با اعتبار هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در مازندران فعال است.

سردار مسلمی اظهار کرد : ۱۹ مجتمع آبرسانی با پوشش ۱۲۸ روستا و با اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان با واگذاری به قرارگاه امام حسن مجتبی ( ع) در حال اجرا است .

فرمانده سپاه کربلا مازندران: از تلاش جهادی دستگاه های اجرایی که برخی در بخش میدانی و برخی نیز در بخش پشتیبانی با توجه به ظرفیت های قانونی در محرومیت زدایی و امید آفرینی نقش مهمی دارند قدر دانی کرد.

در پایان این مراسم: از همه‌ی جهادگران عرصه محرومیت زدایی قدر دانی شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده


درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *