خانه / اخبار ساری / مازندران میزبان اردوی تیم ملی فوتسال

مازندران میزبان اردوی تیم ملی فوتسال

مازندران میزبان اردوی تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به مالزی شد
سرپرست هیأت ناشنوایان استان مازندران از برگزاری آخرین مرحله اردوی تیم ملی فوتسال ناشنویان پیش از اعزام به مالزی در مازندران و شهر ساری خبر داد.
 پژمان احمدی سرپرست هیأت ناشنوایان مازندران در جمع خبرنگاران درباره برپایی این اردو در استان  برای دومین‌بار، اظهار کرد: مرحله نهایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۱ سال ناشنوایان جهان در کشور مالزی در شهرستان ساری برپا خواهد شد.
وی افزود: این اردو از تاریخ ۲۷ آبان‌ماه تا سوم آذرماه در استان و شهر ساری و به در مجموعه ورزشی ایثار ساری برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان پیش از اعزام به مالزی مطابق برنامه‌های کادرفنی تیم ملی روند آماده سازی خود را برگزار می‌کنند.
سرپرست هیأت ناشنوایان از علت برگزاری این اردو در استان گفت و بیان کرد: آنطور که مربیان تیم ملی بیان داشتند، به علت تشابه آب و هوایی مازندران با کشور مالزی برپایی اردوی مازندران تا پیش از اعزام به مسابقات، هماهنگ شدن بازیکنان به شرایط محیطی و تطبیق دادن با مسابقات از دلایل حضور تیم‌ملی در مازندران است.
احمدی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش به تجلیل از ورزشکاران افتخارآفرین ناشنویان در سال‌های اخیر خبر داد و بیان کرد: به دنبال فراهم کردن شرایطی برای در اختیار قراردادن تسهیلات ویژه برای ورزشکاران ناشنوا هستیم و به‌زودی هم مراسم تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان ناشنوای استان مازندران را برگزار خواهیم کرد تا از زحمات این ورزشکاران به نوعی تقدیر کرده باشیم.
 مسابقات فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال در جهان برای نخستین‌بار است که برگزار می‌شود و مازندران هم در این تیم یک مربی و چند بازیکن دارد.
مسابقات فوتسال زیر ۲۱ سال قهرمانی جهان ۲۰۲۲، آذرماه سال جاری در مالزی برگزار می‌شود.
به گزارش فارس، همچنین پیش از این نیز، نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان، با حضور ۱۸ فوتسالیست در آمل برگزار شده بود.

گزارش خبری: فاطمه کواکبیان

درباره‌ی ابوالفضل اکبری

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *