آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ضیافتی رمضانی برای خانواده های نیازمند مازندران

ضیافتی رمضانی برای خانواده های نیازمند مازندران

ویژه برنامه افطاری بچه‌های ماه، در کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد .

هم زمان با ماه مبارک رمضان و ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت ویژه برنامه افطاری “بچه‌های ماه” در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار شد.

به گزارش ساری فردا، این برنامه به همت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران و با همکاری کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) ویژه ایتام تحت پوشش این کمیته در سالن سینما کانون ساری برگزار شد.

در این برنامه که با حضور جمعی از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، مدیران و خیران با ضیافت افطاری همراه بود؛ فعالیت‌های متنوع علمی آموزشی، فرهنگی، هنری و ادبی از جمله: نشست روانشناسی ویژه مادران گروه هدف با عنوان « فرزند پروری» به همراه پرسش و پاسخ مادران و روانشناس برنامه اجرا شد.

برگزاری کارگاه نجوم، کارگاه سفالگری، ساخت اوریگامی، کارگاه ادبی، قصه گویی، اجرای مسابقه و بازی‌های فکری و اهدای جوایز به برندگان و همه شرکت کنندگان از دیگر برنامه‌های این ضیافت ماه مبارک رمضان بوده است.

حامد فاضلی مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران: در این ضیافت افطاری، با تبریک ایام و بیان فضیلت ماه مبارک رمضان اظهار کرد : در این ماه درهای رحمت به روی بندگان خدا باز است و در این میان کودکان جایگاه ویژه‌ای دارند.

وی با بیان اینکه : ماه مبارک رمضان ماه امام علی(ع) است، افزود : حضرت امیرالمؤمنین نگاه ویژه‌ای به کودکان و یتیمان داشت و ما هم با اقتدا به آن حضرت، اعتقاد داریم؛ کانون خانه همه کودکان و نوجوانان به ویژه ایتام بوده که حق ویژه‌ای برگردن ما و همه مسؤولان نظام دارند.

فاضلی با تاکید بر اینکه: همه کودکان به ویژه ایتام بر گردن ما حق دارند، اظهار کرد : با هماهنگی با کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) مازندران پیش بینی شد تا کودکان تحب پوشش این کمیته از خدمات مراکز فرهنگی هنری کانون به صورت رایگان برخوردار شوند.

فرج اله فتح اله پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در این برنامه، خطاب به این بچه‌ها گفت: شما عزیزان برای ما انگیزه ایجاد می کنید که به عنوان خدمتگذاران کوچک شما، زمینه‌ی توسعه زیرساخت‌ها و خدمات لازم به منظور شکوفایی استعدادهایتان را به دقت بیشتری فراهم کنیم، چرا که شما آینده سازان کشور عزیزمان هستید.

میثم معافی، قائم مقام کمیته امداد حضرت امام خمین(ره) مازندران نیز در این آیین با ابراز خرسندی از همکاری با کانون پرورش فکری در برپایی این ویژه برنامه بیان کرد : کانون پرورش فکری بستر تربیت فکری و پرورشی کودکان ونوجوانان است.

وی افزود: اگر قرار است بر اساس آموزه‌های دینی و مبتنی برفرهنگ مهدوی در حوزه تربیتی عمل کنیم؛ ریشه‌ای ترین کار، پرورش فکر و اندیشه کودکان ونوجوانان در مسیر تعالیم الهی و قرآنی است.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *