خانه / اخبار ساری / ضرورت نصب کارت شناسایی برای بهره برداران تاکسی در ساری

ضرورت نصب کارت شناسایی برای بهره برداران تاکسی در ساری

رانندگان تاکسی شهری در ساری باید کارت شناسایی خود را بر روی داشبورد یا شیشه جلو نصب کنند.

به گزارش ساری فردا، سجاد اسدی ذغالچالی رئیس سازمان مدیریت حمل ‌و نقل بار و مسافر شهرداری ساری : بر تهیه و نصب کارت شناسایی (کارت زرد) توسط رانندگان تاکسی شهری در مرکز استان تاکید کرد.

وی افزود: اقدامات لازم برای صدور کارت شناسایی بهره برداران تاکسی انجام شده است که این کارت ها در تاکسی‌های سطح شهر و در معرض دید مسافر نصب خواهد شد.

اسدی گفت : این کارت های شناسایی ، حاوی اطلاعات مربوط به نام و نام خانوادگی و تصویر راننده، شماره پلاک تاکسی و کد شناسایی آن است.

این مسئول خاطر نشان کرد : ۳هزار و ۸ دستگاه تاکسی در سطح شهر ساری در حال حاضر وجود دارد که تاکنون همه ی بهره بردارانی که مجوز فعالیت و اشتغال به کار از سازمان دریافت کرده اند، این کارت را دریافت و نصب کردند.

وی افزود: این کارت شناسایی بر روی داشبورد و یا شیشه جلو تاکسی ها نصب می شود تا در معرض دید مسافران صندلی جلو و عقب باشد.

اسدی تاکید کرد: اطلاعات مندرج بر روی کارت شناسایی(کارت زرد) موجب اعتماد بیشتر، مسافران به بهره برداران ناوگان می شود و در صورتی که مسافر ارایٔه پیشنهاد، انتقاد یا پیام تشکر نسبت به راننده داشته باشد به راحتی می تواند مشخصا برای آن فرد پیام بگذارد و این از مزایای نصب این کارت است که رسیدگی به شکایات و انتقادات راحت تر صورت گیرد و در انتخاب رانندگان نمونه نیز مؤثر خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت حمل ‌و نقل بار و مسافر شهرداری ساری: با بیان اینکه بهره برداران ملزم به استفاده از این کارت در هنگام فعالیت
هستند گفت: اعتبار آن به مدت ۲سال است و در صورت نصب نکردن این کارت شناسایی بر روی تاکسی یا نداشتن اعتبار ، اعمال قانون می شوند..
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

جلسه هماهنگی پروژه اف  تی تی ایکس استان مازندران با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، جلسه هماهنگی پروژه اف تی تی ایکس استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *