خانه / اخبار ساری / شهدا را به دل بسپاریم نه به گل

شهدا را به دل بسپاریم نه به گل

یاد و خاطره شهدا را باید به دل بسپاریم راهشان را ادامه دهیم و به گل نسپارم .

به گزارش ساری فردا : سرهنگ علی اسدی مسئول اجرایی اردوگاه شهید بلباسی مازندران در شهرستان خرمشهر : که خود را خادم شهدا می داند اظهار کرد : افتخار می کنم که این توفیق نصیب من شد که در این اردوگاه خادم ،زائران شهدا باشم.

وی بابیان اینکه: دانش آموزان کلاس هفتم تا نهم به جای اینکه کنار خانواده شان باشند اینجا حضور دارند و با دل و جان از زائران شهدا پذیرایی می کنند افزود : حتی یکی از دانش آموزان کلاس نهم از من خواست تا سال های آینده هم به عنوان خادم الشهدا در این اردوگاه خدمت کند گفت : به دلیل اینکه می خواهم در کنار شهدا به تعالی برسم.

سرهنگ اسدی با بیان اینکه : خادم الشهدا بودن عشق است خاطرنشان کرد : از ابتدای اجرای راهیان نور نا کنون به عنوان خادم الشهدا در خدمت زائران شهدا هستم و عاشقانه به زائران شهدا خدمت می کنم.

مسئول اردوگاه شهید بلباسی مازندران در خرمشهر با اشاره به این جمله: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که “ما ملت امام حسینیم ما عاشق شهادتیم” اظهار کرد: شهدا ارج قرب دارند و امید واریم شهادت قسمت ما هم شود.

وی با اشاره به اینکه: دشمنان می خواهند با ضربه زدن به نظام خود را بالاتر نشان دهند اما مردم هیچ وقت اجازه نمی دهند گفت: حضور مردم در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه این است که پشتیبان انقلاب و نظام و گوش به فرمان رهبر هستند و به ویژه‌ نوجوانان و جوانان خود را سرباز سید علی خامنه ای می دانند و مسئولان نیز وظیفه دارند خالصانه به این مردم خدمت کنند تا دشمنان بهانه ایی برای دخالت در کشور ما نداشته باشند.

سرهنگ اسدی با اشاره به اینکه : حجاب و عفاف در جامعه ضرورت دارد و دشمنان نیز می خواهند با گرفتن حجاب از زنان و دختران به نقشه شوم خود برسند و به نظام ضربه بزنند گفت : حجاب آنقدر اهمیت دارد که حضرت رقیه (س) در آن سن کم وقتی بعد از شکنجه و آوارگی به عمه اش حضرت زینب (س) رسید نگفت لبم را تازیانه زدند و گوشواره از گوشم کشیدند تنها از عمه جانش پارچه ای خواست که حجاب کند.

مسئول اردوگاه شهید بلباسی مازندران در خرمشهر در پایان اظهار کرد : باید یاد و خاطرات شهدا را به دل بسپاریم نه به گل و راهشان را ادامه دهیم و هیچ ‌وقت رشادت ها و جانفشانی های شهدا در ۸ سال دفاع مقدس نباید فراموش شود و نسل به نسل باید منتقل شود و ماندگار بماند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *