آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / سهم مازندران از توانمندی ها و امکانات بنیاد مستضعفان باید افزایش پیدا کند/ برای سرمایه گذاری های بزرگ با حضور بنیاد مستضعفان آمادگی داریم. ‎

سهم مازندران از توانمندی ها و امکانات بنیاد مستضعفان باید افزایش پیدا کند/ برای سرمایه گذاری های بزرگ با حضور بنیاد مستضعفان آمادگی داریم. ‎

مازندران باید بیشتر از همکاری های بنیاد مستضعفان بهره مند شود و برای سرمایه گذاری های بزرگ بنیاد مستضعفان در این استان آمادگی کامل داریم.

به گزارش ساری فردا، سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در نشست شورای بنیاد مستضعفان استان با بیان اینکه مازندران یک استان پهناور، باظرفیت و بزرگ است و بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب ، فقر زیر برگ سبز این استان پنهان شده است، خاطرنشان کرد :سهم استان مازندران از امکانات بنیاد مستضعفان می بایست افزایش پیدا کند که تحقق این مهم نیازمند افزایش همکاری ها و تعاملات میان مجموعه استانداری مازندران و بنیاد مستضعفان است

وی افزود: مازندران می تواند از امکانات بنیاد مستضعفان بهره مند شود و باید جدی تر به این موضوع توجه کنیم .

حسینی پور بابیان اینکه : بنیاد مستضعفان بزرگترین بنگاه اقتصادی است که پروژه های بزرگی در مازندران دارد و نیازمند حضور جدی تر بنیاد مستضعفان در این استان هستیم، گفت :در حوزه هایی همچون صنفی کردن کشاورزی، کشت و صنعت، گلخانه و دامداری بنیاد مستضعفان می تواند به اجرای این پروژه ها کمک شایانی کند .

استاندار مازندران بااشاره به اینکه : ظرفیت های بنیاد مستضعفان را در استان ، را باید احیا کنیم، گفت :آمادگی این مهم را داریم که بنیاد مستضعفان در یکی دو پروژه کلان استان مازندران سرمایه گذاری کند. از آنجا که بحث اهلیت سرمایه گذاری برای ما مهم است، بنیاد مستضعفان در اجرای پروژه ها سرعت عمل دارد و این مهم یک موضوع اثرگذار در اجرای پروژه های عمرانی و اقتصادی در استان مازندران می باشد .

مقام عالی دولت در استان مازندران، اظهار کرد :همه ظرفیت های استان مازندران باید احیا شود تا کل کشور از امکانات این استان متنعم شود و باید برای بهره برداری از ۵.۳ میلیون گردشگر که سالانه به این استان می آیند هدف‌گذاری لازم صورت گیرد.

وی اظهار کرد :تعامل حداکثری برای احیای ظرفیت های اقتصادی در مازندران با بنیاد مستضعفان یک اولویت مهم است که باید شاهد تحقق این امر مهم باشیم.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *