خانه / اخبار ساری / زنان منشا خیر و وارستگی

زنان منشا خیر و وارستگی

برای جامعه اسلامی از منظر آموزه های قرآن، نهج‌البلاغه و روایات اکثر خیر و وارستگی در زنان است.

به گزارش ساری فردا ، از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران در جشن میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و مادر و تجلیل از ۳۱۳ نفر از بانوان سرپرست خانوار و مراسم عقد زوج جوان که با عنوان “فرشتگان ایثار” برگزار شد، اظهار کرد:برای جامعه اسلامی از منظر آموزه‌های قرآن، نهج البلاغه، روایات، اکثر خیر و وارستگی در زنان است، در مهر مادری مادران پاکدامنی که در مقابل عظمت آنها بهشت آنقدر کوچک شد که زیر پای آنان قرار گرفت.

وی افزود: در دوران حکمرانی بنی امیه دو نوع نگاه به زن وجود داشت اول نگاه فاطمی (حجاب، حیا، عفت، پاکدامنی) و دوم نگاه مرجانه‌ای( ابن مرجانه، نگاه هرزگی ، فاحشگی و ابزاری شدن زنان) وجود داشت.

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به: شرایط جامعه گفت: در طول تاریخ اسلام بزرگ‌ترین ظلم در حق معانی کلمات شد، مثل امروز در فتنه‌ها که بزرگترین ظلم شکل گرفت، کسانی که بزرگترین، جانی‌ترین و ظالم‌ترین مکاتب به مفهوم مقدس زن، مادر، خانواده هستند به دروغ مدعی حمایت از زنان و دفاع از جمله مقدس زن زندگی آزادی شدند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران اظهار کرد: عربستان سعودی که مادر خرج تلویزیون ماهواره ای ایران اینترنشنال است، لیدر اغتشاشات اخیر بود و خودش را به‌عنوان رسانه زنان جا زد، درحالی که در عربستان زن شناسنامه ندارد، زن به عنوان ملک مردان است، زنان حق انتخاب و رای ندارند.

وی : با تاکید بر عظمت زنان در آموزه های اسلامی گفت : در حال حاضر در غرب دو استفاده بزرگ تجاری و صنعتی از زنان می‌شود، اول کارگران ارزان قیمت صنعتی و دوم کارگر جنسی (صادرات زنان)‌ یعنی زن به‌عنوان یک عنصر مطیع و سازگار و کم خرج برای کمپانی‌ها شناخته می‌شود.
 
حجت الاسلام عالیشاه اظهار کرد: زنده به گور کردن دختران تنها مربوط به عصر جاهلیت نیست بلکه در حال حاضر در عصر جاهلیت مدرن غربی، دختران زنده به گور می‌شوند، جنین دختر را سقط میکنند، از پوست جنین دختر لوازم آرایش درست می کنند، گوشت جنین دخترسوپ جنین درست می کنند، اینها به دروغ مدافع زنان هستند.
 
 مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه: دشمن دشمنان را باید باور کنید بیان کرد: دشمن حتی کالاهای اساسی مانند داروی بیماران پوستی پروانه ای را تحریم کرد، در صورتی که در طول مدت دو ماه ۲۰ میلیون دلار لوازم آرایش تولید و وارد کشور شد ، یک میلیارد رژ لب، ۶۵۰ تن آرایشی ناخن و لاک وارد شد،تنها برای اینکه جامعه شخصیتی ما به جامعه جنسیتی تبدیل شود.

این مسئول گفت: در جامعه جنسیتی زن یک ابزار جنسی، یک عنصر ابزاری است نه یک مفهوم مقدس دختر، مادر و همسر، جنگ امروز نیز علیه زنان و علیه انسانیت و بشریت است، چون از دامن زن مرد به معراج می‌رود.

 وی : هدف از برپایی این مراسم را تجلیل ازعظمت بانوان و مادران بیان کرد و گفت:از دامان پاک شما ، شهید حججی ها تحویل جامعه میشوند که در مقابل دشمن می ایستند.

در پایان این مراسم از مادران و بانوان سرپرست خانوار، نمونه و موفق با اهدای هدایا قدر دانی شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *