آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / رونمایی از ۲۰ اثر بومی در نمایشگاه کتاب مازندران / ۳ کتاب ویژه کودکان و نوجوانان است.

رونمایی از ۲۰ اثر بومی در نمایشگاه کتاب مازندران / ۳ کتاب ویژه کودکان و نوجوانان است.

از ۲۰ اثر بومی محلی در نمایشگاه بزرگ کتاب(قرآن و عرضه محصولات فرهنگی) مازندران رونمایی می شود.

به گزارش سلری فردا. حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نشست خبری که در این اداره کل برگزار شد، از رونمایی ۲۰ اثر بومی در نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و عرضه محصولات فرهنگی استان خبر داد.
وی اظهار کرد: این نمایشگاه برای نخستین بار به مدت پنج روز از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ماه امسال در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می‌شود و برنامه‌های متعدد فرهنگی تحت عنوان رویکرد حمایت از خانواده در دستور کار قرار دارد.

جوادی با بیان اینکه: جای برگزاری نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی در استان مازندران خالی بوده است، اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از ۴ هزار عنوان کتاب برای علاقمندان به نمایش گذاشته می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام اینکه: از فعالان و ناشران این حوزه هم تجلیل می شود که در طول برگزاری نمایشگاه اجرایی می‌شود، گفت: برپایی همایش ناشران و تجلیل از فعالان این عرصه، برگزاری ۴ کارگاه تخصصی تولید محتوا، ویراستاری، طراحی و چاپ کتاب، رونمایی از تمثال شهید شاخص قرآنی سال، برپایی جشنواره قرآنی بهار در بهار، برگزاری مسابقه فرهنگی مصباح‌الهدی، برگزاری جشن گنجینه‌های آسمانی، برپائی غرفه عفاف و حجاب و غرفه بازی‌های رایانه‌ای از دیگر برنامه‌های جنبی پیش‌بینی شده در مدت زمان برگزاری نمایشگاه است.

این مسئول با اشاره به اینکه: غرفه ویژه کودکان و نوجوانان توسط کانون پرورش فکری استان دایر خواهد شد، افزود: سه کتاب ویژه کودکان و نوجوانان در این ایام رونمایی می‌شود.

وی با بیان اینکه: بیش از ۲۶۰ ناشر در استان مازندران در حال فعالیت هستند، خاطر نشان کرد : ۹۲۶ عنوان کتاب سال گذشته در استان چاپ شد.

جوادی: با اشاره به همکاری مناسب خبرنگاران با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برنامه‌های مختلف، گفت: انتظار داریم در این نمایشگاه بزرگ فرهنگی چندجانبه، حمایت‌های رسانه‌ای چندین برابر شود.

در پایان: از پوستر نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران رونمایی شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *