آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / رهایی از مشکلات جامعه با تفکر بسیجی و فعال کردن گروه های تخصصی جهادی

رهایی از مشکلات جامعه با تفکر بسیجی و فعال کردن گروه های تخصصی جهادی

نهادینه کردن تفکر بسیجی درجامعه و فعال کردن گروههای تخصصی جهادی می تواند موانع ومشکلات جامعه را رفع کند.

به گزارش ساری فردا، سیدجواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا در حاشیه رزمایش گروه های تخصصی جهادی که به مناسبت دهه ولایت و امامت و فرا رسیدن عید غدیرخم توسط سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با همکاری سپاه ناحیه شهرستان بابل و حوزه مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان برگزار شد گفت: نهادینه کردن تفکر بسیجی درجامعه و فعال کردن گروههای تخصصی جهادی می تواند موانع ومشکلات جامعه را رفع کند.

وی با بیان اینکه : ۷۳ گروه عملیاتی جهادی درسازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلای مازندران سازماندهی شدند افزود : ۵ گروه ‌جهادی امروز به صورت سازماندهی شده برای ارائه خدمت به منازل محرومین و آنهایی که تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد حضرت امام (ره) و سازمان بهزیستی هستند اعزام شدند.

حسینیان اظهار کرد : این گروه های جهادی تخصصی در زمینه برق، جوشکاری وتعمیر لوازم خانگی به منازل این افراد اعزام شدند و در این راستا تهیه وسیله واقلام مورد نیاز جهت تعمیر نیز به صورت رایگان تهیه شودهمچنین برای هرمنزل یک‌بسته کمک معیشتی نیز تهیه و تقدیم خانواده ها شد.

این مسئول گفت: خوشبختانه توانستیم گروه های جهادی مختلف را در سازمان بسیج کارگری و کارخانجات فعال کنیم تا از ظرفیت مجموعه تولیدی و صنعتی در جهت خدمت رسانی به خانواده هایی که دچار آسیب شدند استفاده و بتوانیم بخشی از آلام آنها را کم کنیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلای مازندران خاطر نشان کرد : قطعا نگاه جهادی آرامش بخش و مردم پسند است اگر این‌نگاه در تمام مراکز و مجموعه ها پررنگ و گسترده شود می توانیم با تعامل بهتر بسیاری از مشکلات و موانع را رفع کنیم.

وی خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه کارگران و کارفرمایان در دفاع مقدس نقش مهمی داشتند امروز نیز درجبهه اقتصادی منسجم پای کار انقلاب ایستادند و در حوزه جهادی نیز مشتاقانه به ندای نظام و رهبر لبیک می گویند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده



درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *