آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / راه اندازی ۱۰۰ موسسه مهارتی با مشارکت شرکای اجتماعی و سرمایه گذاران در مازندران

راه اندازی ۱۰۰ موسسه مهارتی با مشارکت شرکای اجتماعی و سرمایه گذاران در مازندران

١٠٠ موسسه آموزش مهارتی با مشارکت شرکای اجتماعی و سرمایه گذاران بخش خصوصی در مازندران راه اندازی می شود.

به گزارش ساری فردا، ، سید حسین درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه مازندران: به راه اندازی ١٠٠ موسسه آموزشی در استان در هفته ملی مهارت اشاره کرد و گفت: با هدف دسترسی آسان شهروندان به فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت شرکای اجتماعی مجوز تأسیس موسسات آموزش مهارتی صادر شد.

وی با اشاره به: فرمایشات سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در نشست شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، در باره اهمیت توانمندسازی مهارتی دانشجویان اظهار کرد : در هفته ملی مهارت مجوز تأسیس مراکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان در دانشگاه‌ آزاد شهرستان ساری و موسسه عالی تجن صادر شد تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه‌ها، مقدمات آموزش مهارتی دانشجویان برنامه ریزی شود.

درویشی: درباره ایجاد مراکز آموزش جوار کارگاهی نیز افزود : با هدف ارتقا مهارت شاغلین صنایع و صنوف و تربیت نیروی کار ماهر در راستای تولیدات این موسسات، مجوز ٨ مرکز جوارکارگاهی صادر و تعداد این مراکز در سطح استان به ١٢۵ مرکز رسید.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به صدور مجوز تأسیس آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد اشاره و خاطرنشان کرد : آموزشگاه های آزاد بازوان توانمند سازمان آموزش فنی و حرفه ای در انجام آموزش های مهارتی در جامعه بوده که جذب سرمایه گذار در ایجاد این موسسات قابل توجه بود .

وی افزود: ٢۵٠ میلیارد ریال توسط علاقمندان اجرای آموزش مهارتی تا کنون در استان سرمایه گذاری و آموزشگاه‌های جدید راه‌اندازی شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *