آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / راه اندازی نخستین شورای فضای
مجازی کشور در مازندران

راه اندازی نخستین شورای فضای
مجازی کشور در مازندران

برای نخستین بار شورای فضای مجازی کشور در استان مازندران راه اندازی شد.

به گزارش ساری فردا، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران: با توجه به سیاست‌های کلان شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی که در پی دستور رئیس‌جمهور و وزیر کشور به استانداری‌ها ابلاغ شد، استان مازندران به ‌عنوان استان پیشرو در راه‌اندازی شورای فضای مجازی استان‌ها در کشور پیش‌قدم شد و نخستین نشست با حضور ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور را برگزار کرد.

با توجه به اهمیت و ضرورتی که شورای فضای مجازی می‌تواند برای توسعه و حرکت در دنیای مدرن امروز داشته باشد، این شورا به ریاست استاندار مازندران و با عضویت ۱۵ دستگاه دولتی و حاکمیتی و نمایندگان سه قوه تشکیل شد که درباره موضوعات کلان فضای مجازی، تصمیم‌گیری خواهد شد.

مازندران نخستین استان کشور در اجابت دستور رئیس جمهور برای تشکیل شورای فضای مجازی نام گرفت.

رویکرد این شورا به سمت تقویت و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، اقتصاد دیجیتال، آموزش‌های عمومی و تخصصی، افزایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی چه در میان مردم و چه مدیران و در نهایت، حمایت و فعال‌سازی کسب‌وکارهای فضای مجازی خواهد بود.

در نخستین نشست فضای مجازی استان‌ها در مازندران، سجاد خسروانیان با حکم استاندار مازندران به‌عنوان دبیر شورای فضای مجازی استان مازندران انتخاب و معرفی شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *