آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / راه اندازی شهر دار شب در ساری

راه اندازی شهر دار شب در ساری

برای نظارت بر امور شهر هنگام شب شهردار شب در ساری راه اندازی شد.

به گزارش ساری فردا، حسن کلانتری معاون برنامه ریزی و هماهنگی مناطق شهرداری ساری : به فعالیت” شهردار شب” در شهر ساری خبر داد و گفت: راه اندازی شهردار شب موجب می شود تا فعالیت ها در ساعت های غیر اداری هم با نظارت بهتری هنگام شب انجام شود.

وی با اشاره به اینکه : نشست ، راه اندازی نظارت”شهردار شب” از نیمه دوم ۱۴۰۰ با حضور بیش از ۴۰ نفر در شهرداری ساری اتفاق افتاد، افزود: تصمیم گرفته شد از این پس برای کنترل، نظارت و رسیدگی به حوادث و اتفاقات احتمالی که در طول شب رخ می دهد نظارتی با عنوان شهردار شب داشته باشیم.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی مناطق شهرداری ساری گفت: این طرح در قالب شهرداران شب مناطق و نواحی دیده شده؛ متشکل از روسا و معاونان سازمان ها، معاونان مناطق و روسای ادارات است که در شب فعالیت خواهند کرد و اولویت هم پیشبرد سریع تر و سرعت بخشی به حل مشکلات و رفع موانع در حوزه مدیریت شهری است.

این مسئول اظهار کرد : وظیفه شهردار شب کنترل و بررسی وقایع رخ داده در سطح شهر، از نظارت بر عملیات عمرانی، ساخت و ساز انبوه سازان، شستشوی کانال ها، روشنایی معابر، ایمنی بهداشت کارگران نظارت بر جمع آوری زباله ها، روفت و روب و رفع نواقصی است که از روز به شب یا بر عکس منتقل خواهند شد، با اینکه شهرداران شب بازدید میدانی از مناطق مختلف را خواهند داشت.

وی افزود: هر شب یکی از مسئولان با عنوان شهردار شب بازدید، نظارت و مدیریت میدانی همه فعالیت های شبانه شهرداری را از نزدیک رصد می کند تا خدمات رسانی بیشتر و با کیفیت بهتر انجام شود.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی مناطق شهرداری ساری گفت: فعالیت هشت ساعته شهردار شب باید پس از پایان کار بطور کامل تشریح و در اختیار مدیریت شهری قرار گیرد.

کلانتری گفت: البته هماهنگی بین شهرداری و دیگر دستگاه ها شامل: نیروی انتظامی شهرستان، دادستانی، فرماندار و دادگستری برای فعالیت شبانه و نظارت موثر تر وجود دارد و بنا داریم با تداوم این کار شرایط را بهینه تر کنیم.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی مناطق شهرداری ساری خاطرنشان کرد: بازدید مشترک شهردار شهر و نیروی انتظامی از پارک های سطح شهر از برنامه های مهم شهردار شب است.
وی افزود: اولویت اصلی اجرای این برنامه، هماهنگی با سایر ادارات خدمات رسان مانند: آب ، برق و گاز است که در زمان وقوع حوادث احتمالی، شهرداران شب هماهنگی های لازم را در رفع مشکلات با ادارات و نهادهای مربوطه خواهند داشت .
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *