خانه / اخبار ساری / دیدار مسئول بسیج وزارت میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی با جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران

دیدار مسئول بسیج وزارت میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی با جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران

علیرضا مسافر مسئول بسیج وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همکاران با سردار برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران امروز دیدار کردند.

به گزارش ساری فردا، این دیدار با هماهنگی سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا به منظور تداوم همکاری ها و پشتیبانی های لازم در ماموریت های پیش روی سازمانی برگزار شد.

سردار احمد برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در این دیدار گفت: نقش اقشار بسیج در عمق بخشی داخلی و موثر اهداف انقلاب، بسیار حایز اهمیت است.

وی افزود: مردم که صاحبان اصلی
حکومت هستند خدمات و امکانات مناسب را از سوی سازمان ها و دستگاه های اجرایی که نماد کارآمدی حاکمیت هستند مطالبه می کنند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران اظهار کرد:کمک های فکری، مشاوره ای و عملیاتی به سازمان ها و ادارات از ماموریت های بسیج در ادارات است که بایستی مدیران به درستی از این ظرفیت بی بدیل بسیج برای موفقیت سازمانی خود بهره مند شوند.

علیرضا مسافر مسئول بسیج وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی نیز در این دیدار گفت: مهندس ضرغامی وزیر محترم میراث فرهنگی بسیار معتقد است تا از ظرفیت بسیج در ماموریت های وزارتخانه در ابعاد مختلف بهره گیری شود.

وی افزود : توجه به صنایع دستی و گردشگری مخصوصا در استان مازندران بستری مناسب برای پاسداشت هویت فرهنگ بومی و نیز فعالیت های اقتصادی و اجتماعی مردم استان خواهد بود.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکند

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *