خانه / اخبار ساری / درخشش رادیویی «همه دختران من» در جشنواره تئاتر فجر

درخشش رادیویی «همه دختران من» در جشنواره تئاتر فجر

نمایش رادیویی همه دختران من در چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر رتبه کسب کرد.

به گزارش ساری فردا ، «روح الله ایرانمهر» معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران امروز در جمع خبرنگاران از درخشش نمایش «همه دختران من» در چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد و اظهار کرد: این اثر نمایشی که با حمایت معاونت هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به تهیه‌کنندگی مهدی قاسم زاده و با هنرنمایی هنرمندان رادیو مازندران تولید شد در بخش رادیو تئاتر با کسب ۹ تندیس و دیپلم افتخار و لوح تقدیر برگزیده این دوره از جشنواره شد.

ایرانمهر افزود: موضوع نمایش «همه دختران من» برگرفته از یک داستان واقعی از یک خانواده کرد عراقی است که در حال فرار از دست داعش دچار حادثه می‌شوند و یک فرد از این خانواده نیز اسیر نیرو‌های داعش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این نمایش به آزادی این کودک توسط نیرو‌های ایرانی به فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی و شکستن محاصره آمرلی می‌پردازد.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران گفت : تندیس همای رادیو نمایش و دیپلم افتخار و جایزه نقدی به سعید نعمتیان، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مجید آیینه برای صدابرداری این نمایش، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مهدی قاسم زاده تهیه کننده «همه دختران من»، تندیس و دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «وفا مصطفی پور کیاسری» در بخش نمایشنامه نویسی، تندیس و دیپلم افتخار و جایزه نقدی به رحمان قدمی برای کارگردانی این اثر و لوح تقدیر و جایزه نقدی به «الهه جباری» برای بازیگری نمایش «همه دختران من» اهدا شد.

این مسئول گفت: مراسم افتتاحیه چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تالار وحدت تهران برگزار شد و برگزیدگان بخش‌های پژوهش، رادیو تئاتر و نمایش نامه نویسی معرفی شدند.

انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام مدیرکل غله و خدمات بازرگانی  مازندران به مناسبت ۳۱ فروردین روز گندم و نان 

/نان حاصل تلاش فراوان بخش عظیمی از  نیروی کار کشور است  مدیرکل غله و خدمات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *