خانه / اخبار ساری / خدمت به مردم بزرگترین راه مقابله با استکبار

خدمت به مردم بزرگترین راه مقابله با استکبار

بزرگترین راه مقابله با استکبار جهانی خدمت به موقع و شایسته به مردم است.

به گزارش ساری فردا : سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران ، در آئین اختتامیه طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان در سال ۱۴۰۱ که با حضور حسین کمالی سرپرست آموزش و پرورش مازندران و مادر معزز شهید والا مقام مدافع حرم شهید محمود رادمهر، در اردوگاه امام خامنه‌ای شهرستان ساری برگزار شد،
با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ، تنها راه مقابله با استکبار جهانی خدمت به مردم است گفت: برگزاری دوره های تشکیلاتی،تربیتی ومهارتی سازمان بسیج دانش آموزی جای قدر دانی دارد به دلیل اینکه با برگزاری این برنامه های خلاقانه و تشکیل گروه های جهادی دانش آموزی در شهریور ماه امسال ، شاهد بهره وری و تاثیرگذاری بیشتر در حوزه بسیار مهم دانش آموزی خواهیم بود .

وی با اشاره به : نقش مهم یاوران ولایت افزود: در این راستا باید با هرفعالیت و مقیاسی به ولایت کمک کنیم که یکی از مطالبات مقام معظم رهبری جهاد تبیین است.

سردار مسلمی گفت : فعالیت هایی که درحوزه سیاسی،فرهنگی اجتماعی در مقابل دشمن انجام می گیرد جهاد و براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بزرگترین راه مقابله با استکبار خدمت شایسته به مردم است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: دشمنان انقلاب با همه ی ابزار و توان تلاش کردند مردم را نسبت به حاکمیت و نظام‌ بدبین کنند و ایثار و ایستادن مقابل دشمن، کمک رسانی به مردم در جهات مختلف مانند: آبرسانی و ایجاد اشتغال است.

وی اظهار کرد : امروز رسانه ها نقش مهمی درزندگی مردم دارند و تمام امورات زندگی مردم ازطریق فضای مجازی انجام می گیرد ، آنچه امروز، تربیت ساز است درفضای رسانه شکل می گیرد.

سردار مسلمی با بیان اینکه: در جنگ رسانه ای و شناختی رسانه ابزار جنگ امروز دشمنان است گفت: دشمن با مهندسی افکار و ذهن ها جنگ ادراک را به وجود آورد و یکی از کارکردهای رسانه فرآیند ساخت زندگی روزمره است و دشمن با حیله هاو تکنیک های مختلف ، حتی به کارگیری رنگ، تصمیم افراد را نسبت به یک حقیقت به غیر واقعیت راهنمایی می کند.

این مسئول با بیان اینکه: یکی از اهداف رسانه های مختلف دشمنان، ساخت هویت افراد است تاکید کرد: کارکرد دیگر دشمن درفضای مجازی ایجاد لذت برای مخاطبان است که
اگر مردم سواد رسانه ای نداشته باشند صحت و سقم اخبار را نمی توانند به راحتی تشخیص دهند.

سردار مسلمی گفت: بسیجیان با بصیرت و داشتن دانش رهرو ولایت باشند و با کار بسیجی و تشکیلاتی با یقین، اعتماد و ایمان درخدمت دین، اسلام و ولایت باشند.

این طرح، با حضور بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز فعال و برتر سراسر استان در ۱۰ دوره آموزشی ،با هدف توانمند‌سازیی و مهارت افزایی فرماندهان و فعالان واحدها و کانون های بسیج دانش آموزی استان در حوزه ی اجرای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی اثرگذار و نیز ایجاد هم افزایی و تسهیل در شکلگیری اقدامات تشکیلاتی منسجم و هدفمند برگزار شده است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

جلسه هماهنگی پروژه اف  تی تی ایکس استان مازندران با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساری فردا، جلسه هماهنگی پروژه اف تی تی ایکس استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *