آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / حماسه ۹ دی نماد بصیرت و ولایتمداری

حماسه ۹ دی نماد بصیرت و ولایتمداری

حماسه ۹ دی نماد ولایتمداری ، روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت است.

به گزارش : ساری فردا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است : حماسه اسلامی ۹ دی نمایش هوشیاری، بیداری و بصیرت مردم مومن، غیرتمند، ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی سال ۸۸ برگ زرینی از افتخارات ملت به حساب می‌آید.

مردم عاشورایی و حماسه‌ساز ایران اسلامی در نهم دی برای حفظ اسلام و آرمان‌های انقلاب تا پای جان ایستادند و دشمنان دین و نظام را ناامید ساختند و با آرمان‌های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

در نهم دی سال ۱۳۸۸ مردم انقلابی ایران نشان دادند پشتیبان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی هستند و با حفظ وحدت و انسجام ملی امواج سهمگین دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان را با صلابت و اقتدار سرکوب خواهند کرد.

ملت حماسی ایران در ۹ دی جسارت، توهین و اغتشاشات منافقان را به اعتقادات دینی برنتافتند و در حرکتی تاریخی برگرفته از مکتب عاشورا جریان فتنه را در رسیدن به اهداف کور و پوچ و واهی ناکام ساختند و معادلات و محاسبات فتنه‌گران را بهم ریختند.

دشمن که با هدف برچیدن جمهوری اسلامی و سقوط نظام تلاش‌های بسیاری کرده بود و مسئله را تمام شده می‌دانست، در اوج ناباوری در مقابل سد بزرگی از ایستادگی و مقاومت ملت قرار گرفت و فتنه‌ای بزرگ با حضور با بصیرت و با روحیه انقلابی مردم و بسیجیان همیشه در صحنه خنثی شد و یک بار دیگر پرچم عزت، اقتدار و پیروزی به اهتزاز درآمد.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج «قاسم سلیمانی» و در ایامی که بوی آلاله‌های زهرایی در دیار علویان به مشام می‌رسد، دوازدهمین سالروز حماسه اسلامی ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» را گرامی داشته و اعلام می‌دارد نهم دی نماد جلوه‌های ایثار، مقاومت، ایستادگی، ولایتمداری، بصیرت، اخلاص، حقانیت، آزادگی و دین‌مداری است که در مکتب انقلاب اسلامی و حاج «قاسم» تجلی یافته و روز به‌روز بر قله‌های با عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نورافشانی می‌کند.

این راه و این مسیر که از مکتب سرخ سیدالشهدا و عاشورا سرچشمه می‌گیرد، در امتداد جاده‌های انقلاب به جبهه مقاومت رسید و نور مقاومت با ظهور مردانی از جنس سلیمانی در آسمان ایران و منطقه و جهان درخشیدن گرفت و تا ظهور امام عصر (عج) استمرار خواهد داشت.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *