خانه / اخبار ساری / حضور شهدای خوشنام (گمنام ) مایه برکت هستند

حضور شهدای خوشنام (گمنام ) مایه برکت هستند

وجود شهدای خوشنام (گمنام) در هر شهر و دیاری از ایران اسلامی مایه برکت و آرامش است.

به گزارش ساری فردا، سردار عبدالله ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدسمازندران: با اشاره به تشییع و خاکسپاری ۲ شهید خوشنام (گمنام) که امروز با حضور مسئولان و مردم شهید پرور تشییع و در این منطقه بندری امیر آباد شهر ستان بهشهر آرام گرفتند گفت: شهدای خوشنام(گمنام) اهل کمال هستند و حضورشان در هر شهر و دیاری به ویژه این منطقه بندری مایه برکت برای مردم منطقه بهشهر خواهد بود.

وی افزود: از ۷ شهید تفحص شده در منطقه عملیاتی بدر و کربلای ۵ که مهمان مردم مازندران بودند ۳ شهید ولامقام و خوشنام (گمنام ) ۸ سال دفاع مقدس در بهشهر خاکسپاری شدند.

سردار ملکی: با بیان اینکه ،مردم عشرستاق در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) استقبال خوب و تشییع باشکوهی از پیکر شهید گمنام داشتند، افزود: پیکر ۲ شهید گمنام نیز امروز در بندر اقتصادی مازندران با شکوه خاصی تشییع و خاکسپاری شد.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران: با اشاره به اینکه، ان شاءالله به برکت این دو شهید خوشنام (گمنام) تکلیف منطقه آزاد تجاری اقتصادی مشخص بشود، اظهار کرد: مطمئن هستیم این مشکل به برکت این شهدا حل خواهد شد به دلیل اینکه بندر امیرآباد ظرفیت ، استعداد، امکانات و زیرساخت ها را به عنوان بندر آزاد تجاری دارد.

وی: از حضور مردم در تشییع باشکوه پیکر شهدای خوشنام (گمنام) در شهرستان بهشهر و بندرامیرآباد قدردانی کرد و افزود: قرار بود در این منطقه یک شهید خوشنام(گمنام) داشته باشیم که با پیگیری مسئولان وزارت راه و بندر ، یک شهید دیگر اضافه شد که از همه مسئولان قدردانی می‌کنم.

این مسئول خاطر نشان کرد : مردم نشان دادند هیچ وقت مهمانان عزیز را فراموش نخواهند کرد و هر چه داریم از شهداست و آنها اهل دل و معرفت و حقیقت هستند و ارتباط با شهدا مشکلات را حل خواهد کرد.

سردار ملکی گفت: به برکت این ۲ شهید، انتظار داریم هم مردم ارتباط‌شان با مسئولان این بندر بیشتر شود و نیز اینجا مرکز معنویتی شود و مردم از نورانیت این شهدا بهره‌مند شوند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران: با اشاره به اینکه ، قرار شد سال آینده در ایام شهادت حضرت زهرا کاروان‌های شهدا در سطح ملی با عظمت و شکوه تشییع شوند، اظهار کرد: ۳۰ شهید خوشنام (گمنام) در سال ۹۴ تشییع شدند .
سردار ملکی خاطرنشان کرد: استان مازندران با لشکر ۳۰ گرگان و ۲۵ کربلا در دفاع مقدس حضور داشت و امید واریم به اسم لشکر ۲۵ کربلا سال آینده کاروان با بصیرت ۲۵ شهید گمنام را از رامسر تا گلوگاه داشته باشیم.

وی: با بیان اینکه ، شهدا اطاعت پذیر بودند و در وصیت‌نامه‌های خود به پشتیبانی از ولایت فقیه تأکید داشتند، بر ولایت‌پذیری و شهیدپروری تأکید کرد.

انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *