خانه / اخبار ساری / جایگاه زنان در زندگی توسط هنرمندان مازندرانی در ۲۵پوستر

جایگاه زنان در زندگی توسط هنرمندان مازندرانی در ۲۵پوستر

۲۵ پوستر با موضوع جایگاه زن در زندگی توسط ۱۵ هنرمند در مازندران طراحی و تولید شد .
به گزارش ساری فردا، مهدی معصومی گرجی رییس حوزه هنری مازندران :با اشاره به برگزاری کارگاه چهار روزه پوستر با موضوع «جایگاه زن در زندگی»، اظهار کرد: این رویداد فرهنگی ، هنری با همکاری حوزه هنری مازندان  و گروه هنری حرا (جبهه هنرمندان انقلاب اسلامی) برگزار شد.

وی ادامه داد: ۱۵ هنرمند  به سرپرستی حسن علیپور _ گرافیست_، در سالن اجتماعات این مرکز ابتدا به گفتگو نشستند و ایده پردازی کردند و در نهایت نیز تجربیات و اندیشه‌های خود را به اجرا درآوردند که حاصل آن تولید حدود ۲۵ پوستر بود.

معصومی بیان کرد: این آثار پس از رونمایی، علاوه بر ارائه در فضای مجازی، از طریق برپایی نمایشگاه در هفته هنر انقلاب اسلامی (دهه سوم فروردین ۱۴۰۱)، برای علاقمندان به نمایش در می آید.
رئیس حوزه هنری مازندران گفت: پوستر های تولیدی قرار است با زبان هنر به موضوع جایگاه و شان زن در اسلام و غرب، همچنین آرای اندیشمندان درباره جایگاه زنان در زندگی و مسائلی که زنان با آن مواجه هستند، بپردازد.

وی یادآور شد: این گروه هنری پیشتر نیز در همکاری با حوزه هنری مازندران در کارگاهی ۱۵ پوستر با عنوان «همین چند هفته» را ( در ارتباط با آن دسته از دستاوردهای علمی، اقتصادی، فرهنگی و فن آوری جمهوری اسلامی ایران که در هیاهوی اغتشاشات اخیر کمتر به آن توجه شد) تولید کرد که به شکل گسترده ای در شبکه های اجتماعی و تلویزیون ملی رسانه ای و بازنشر شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *