آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / ثبت نام بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی بسیجی در راهیان نور ۱۴۰۱ مازندران/ شناسایی ۱۲۰۰ نقطه ساخت و ساز غیر مجاز در مازندران

ثبت نام بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی بسیجی در راهیان نور ۱۴۰۱ مازندران/ شناسایی ۱۲۰۰ نقطه ساخت و ساز غیر مجاز در مازندران

هزار و ۵۰۰ دانشجوی بسیجی مازندرانی تا کنون برای اعزام به راهیان نور در سازمان بسیج دانشجویی نام نویسی کردند.

به گزارش ساری فردا، سید امیر سادات کرمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا مازندران، در نشست خبری که امروز در این سازمان برگزار شد با اشاره به اینکه: تا کنون هزارو ۵۰۰ نفر دانشجو برای اعزام به راهیان نور نام نویسی کردند اظهار کرد : پیش‌بینی می شود امسال ۳ هزار و ۵۰۰ نفر دانشجو بسیجی نام نویسی کنند.

وی با بیان اینکه : ۷۰۰ نفر از دانشجویان ، امسال در مراسم اعتکاف شرکت کردند افزود: این تعداد در مقایسه با سال قبل حدود ۳ برار شده است و نیز بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در پیاده روی اربعین حسینی امسال در کشور شرکت کردند که کم سابقه بود.

سادات کرمی با بیان اینکه : بر خلاف تصور رسانه های معاند، که اعتقادات جوانان و نوجوانان نسبت به مسائل دینی و انقلاب اسلامی کم رنگ تر شده است گفت: شرکت در مراسم اعتکاف و راهیان نور. پیاده روی اربعین حسینی و نیز به ویژه حضور پر شور مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال خود نشان دهنده. علاقه مردم به مسائل دینی و پایبندی به نظام و انقلاب اسلامی است هر چند مشکلاتی هم از نظر اقتصادی در جامعه وجود دارد و مسئولان باید بیشتر تلاش کنند تا این مشکلات هرچه سریع تر رفع شود.

مهرشاد اصغری دبیر قرارگاه مطالبه گری بسیج دانشجویی شهید احمدی روشن نیز در این نشست با اشاره به اینکه: در بخش جنگل خواری و کوه خواری و ساخت و ساز های غیر مجاز در اراضی ملی هزار و ۲۰۰ نقطه با مشخصات و اسناد از غرب تا شرق مازندران توسط این قرارگاه شناسایی شده است اظهار کرد : با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور مردمی و دستور فوری ایشان مبنی بر تخریب ابنیه های غیر مجاز، در این بخش نامه نگاری ها و پیگیری ها با نهاد ریاست جمهوری و مسئولان استان در حال انجام است تا با تخریب این ساخت و سازها و ابنیه ها که برخی با مجوز و برخی بدون مجوز در اراضی ملی ساخته شده اند به هدف نهایی برسیم .

وی با بیان اینکه : از این هزارو ۲۰۰ نقطه شناسایی شده بیش از ۵۰۰ مورد تعرض به جنگل، ۴۸۵ مورد تعرض به منابع طبیعی و ۱۸۵ مورد نیز مربوط به تغیر کاربری است خاطرنشان کرد: متاسفانه راه حلی که مسئولان استان در این بخش ارائه دادند این است که بناهای ساخته شده به دلیل هزینه های زیادی که شده تخریب نشوند و با جریمه کردن سنگین صاحبان آنها این تخلف ها را نادیده بگیریم .

اصغری گفت: نداشتن نیروی انسانی و ماشین های تخریب (لودر) و خودرو برای بازدید این نقاط برای تخریب این بنا ها که بعضی از آنها به بلندی برج و نیز به وسعت شهرک ساخته شده اند به ویژه. تبعات اجتماعی بهانه دیگر مسئولان استان است.

دبیر قرارگاه مطالبه گری بسیج دانشجویی قرارگاه شهید احمدی روشن مازندران با بیان اینکه از آغاز ورود این قرارگاه به این بخش تاکنون هیچ نقطه شناسایی شده غیر مجاز به عنوان ابنیه تخریب نشده است تاکید کرد: پیگیری این قرارگاه از نهاد ریاست جمهوری همچنان ادامه دارد تا به هدف نهایی برسیم .
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *