آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران

تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران

آئین تکریم و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با حضور آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، آیت‌الله علی معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و دیگر مسؤولان و فرماندهان استانی به صورت ارتباط زنده تصویری با رده‌های مقاومت بسیج سراسر استان عصر امروز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در این آیین با تبریک اعیاد غدیر و قربان و تسلیت شهادت امام محمدباقر (ع) اظهار کرد: خداوند مهندس نظام تکوین و تشریع است نظام تکوین را به گونه‌ای مهندسی کرده که هر چیزی در جای خودش قرار دارد، اگر گوشه‌ای از نظام تکوین دگرگون شود اتفاقات عظیمی در نظام تکوین می‌افتد.

وی افزود: نظام تشریع هم توسط خداوند مهندسی شده، خداوند زمین را گسترش داد، اسباب حیات را روی زمین فراهم کرد و اراده‌اش بر این بود که یک قافله بر زمین راه بیاندازد که از دو نفر شروع شد و این امر بدون قافله‌سالار نمی‌شود، قافله‌سالار باید بیش از همه بداند و بفهمد، آدم و حوا یکی به عنوان معصوم قافله‌سالار شد و این امر استمرار پیدا کرد، خداوند ۱۲۴ هزار پیامبر را فرستاد به عنوان قافله‌سالار. همیشه جایگاه‌شان مقام عصمت بوده است، از آدم تا خاتم و از آنجا به بعد هم توسط مقام عصمت شکل پیدا کرد و این ادامه دارد تا زمان ظهور.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: مهندسی خداوند برای بشریت در طول تاریخ، زمامداری معصوم است در زمان غیبت دستور خود آنهاست که ما هستیم در عین حال که ما را نمی‌بینید ولی هستیم، به که مراجعه کنیم؟ به کسانی که حجت‌الله هستند.

طیبی‌فر با بیان اینکه هر کس از این دایره بیرون رفت از مهندسی نظام تشریع بیرون رفته است، افزود: خداوند اراده‌اش بر این تعلق نگرفته حاکمیت الهی روی زمین با معجزه انجام شود، مشروعیت از جایی دیگر اما مقبولیت باید پیدا شود تا حاکمیت شکل بگیرد، مهندسی خدا برای نظام تشریع تعریف شده است.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان و مهره‌ها داخلی و مزدوران سیاسی آنها دنبال رای دادن ۲۰ درصدی مردم بودند مردم فداکارانه و عاشقانه برای تثبیت نظام با هدایت رهبری حرکت کردند و همه نیروهای حزب‌الهی با تمام توان وقت گذاشتند تا خواسته دشمن برآورده نشود، از مردم عزیز تشکر و قدردانی می‌کنم، از امروز به بعد هم وقت کمک کردن به دولت انقلابی، جهادی و ایمانی است تا بتواند مشکلاتی که در این سال‌ها بر مردم تحمیل شده، گره‌ای از کار مردم باز کند و زمینه را برای حضور بیشتر مردم در صحنه‌ها فراهم کند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: خواسته‌های مردم بالاست این خواسته‌ها برای خوب نبودن زمینه‌های فعلی است، این خواسته‌ها باید اعتدال پیدا کند از دولت شیوه‌هایی خواسته شود، به مرور با کمک مردم و روحیه جهادی زمینه را برای استمرار و استقرار نظام اسلامی و زمینه برای حکومت جهانی حضرت ولی‌عصر (عج) به دست این ملت شریف و امت حزب‌الله فراهم شود.

*حضور باشکوه مردم در انتخابات

در ادامه آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه استان مازندران نیز با اشاره به حضور باشکوه مردم در انتخابات اظهار کرد: مردم در انتخابات اخیر حضور ۵۰ درصدی داشته‌اند و در مازندران نیز ۶۱ درصدی داشته‌اند و فردی را انتخاب کردند که مراتب صلاحیت و شایستگی خود را نشان داده است.

وی ادامه داد: این امر جای شکر دارد هم از خدای بزرگ شاکریم و هم از مردم عزیزمان تشکر می‌کنیم و هم از مقام معظم رهبری که با رهنمودهای‌شان در مقاطع حساس افق‌ها را روشن می‌کنند و برای دولت حزب‌اللهی جوان و جوان حزب‌الهی آرزوی توفیقات در رفع مشکلات و مبارزه با مفاسد و فساد داریم، همچنین آرزوی توفیق برای دولت در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، دیپلماسی، اقتدار نظامی، عزت‌مداری و حوزه بسیار مهم فرهنگی که بالاترین رزم و جنگ دشمن با ما در این حوزه است.

*آمریکایی‌ها با خفت از منطقه می‌روند

در ادامه این آیین حجت‌الاسلام غلامحسین تسخیری نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران نیز اظهار کرد: هر چه انجام داده‌ایم در این نهاد مقدس به نظرم کم گذاشته‌ایم و انشالله در یوم‌الحسره حسرت نخوریم که می‌توانستیم کارهای بهتر و بیشتری انجام دهیم اما انجام ندادیم و یا شرایط برای ما فراهم نشد، هر چه بود وظیفه و تکلیف بود.

وی افزود: راس جبهه مقاومت سپاه و امثال سردار سلیمانی است که امروز توانستند جبهه مقاومت را شکل دهند و دشمن نیز به شدت خشمگین است، آمریکایی‌ها با خفت دارند از منطقه بیرون می‌روند و افتخار ما است که در این نهاد مقدس خدمت می‌کنیم.

*افول قدرت‌ها در جهان

حجت‌الاسلام جعفر رعایتی نماینده جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا نیز در این مراسم اظهار کرد: انقلاب ثمره خون شهداست ۱۴۰۰ سال از اسلام گذشت همه آیات قرآن به نوعی تعبیر شد یک آیه آن ماند، اراده خدا این است که مستضعفین جهان بر متکبران غلبه پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر مردم پا برهنه یمن در مقابل تمام قدرت ابرقدرت‌ها ایستاده است همچنین ایستادگی مردم مظلوم فلسطین و غزه و جاهای مختلف، ما افول قدرت‌ها را داریم می‌بینیم آن وعده دارد تحقق پیدا می‌کند.

نماینده جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ادامه داد: انشالله در گام دوم انقلاب مستحکم‌تر، باانگیزه‌تر و پرشورتر در این صحنه حضور پیدا کنیم و بتوانیم آنچه که امامین انقلاب فرمودند و آنچه را مقام معظم رهبری می‌فرمایند گوش جان بسپاریم و بتوانیم با عمل‌مان هم دل آقا را شاد کنیم و نزدیکی ظهور امام زمان (عج) و اتصال این انقلاب به آن انقلاب را شاهد باشیم.

به گزارش فارس، در پایان این آئین از زحمات حجت‌الاسلام تسخیری تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام «جعفر رعایتی» نیز با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه به عنوان مسؤول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا منصوب و معارفه شد

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *