خانه / اخبار ساری / تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در سوادکوه

تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در سوادکوه

پیکر مطهر شهید گمنام ایام محرم در شهرستان سوادکوه تشییع می‌شود.

به گزارش ساری فردا، سردار عبدالله «ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ار،ش های دفاع مقدس مازندران: در نشست، ستاد استقبال، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام امروز با حضور فرماندهان سپاه و مدیران فرهنگی شهرهای سوادکوه و قائمشهر در مجتمع فرهنگی شهدای خرماکلا برگزار شد، از تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام در ایام محرم در شهرستان سوادکوه خبر داد.

وی افزود : پیکر مطهر این آلاله زهرایی در دهه اول محرم میهمان مردم استان مازندران خواهد بود.

سردار ملکی اظهار کرد : مراسم تشییع پیکر پاک این شهید گمنام عصر پنجشنبه ۱۳ مرداد با حضور مردم شهیدپرور و قدرشناس در شهرستان پل‌سفید برگزار و در مجتمع فرهنگی شهدای خرماکلا خاکسپاری خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران : زمان ورود پیکر مطهر این شهید گمنام را سه شنبه یازدهم مرداد اعلام و خاطرنشان کرد: مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید گمنام شامگاه چهارشنبه دوازدهم مرداد در قائمشهر برگزار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه: پیکر مطهر این شهید گمنام صبح پنجشنبه در یادواره شهدای سوادکوه حضور پیدا خواهد کرد، گفت: همچنین طی دو روز حضور این شهید، برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرهای قائمشهر، سوادکوه و سوادکوه شمالی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه: یادمان‌های شهدای گمنام محل تفکر و گفتمان فرهنگی جوانان محسوب می‌شوند و باید در شأن و منزلت شهدا ساخته شوند، گفت: یادمان‌های شهدای گمنام در شهر زیراب و پل سفید نیازمند همت مسئولان است و باید برای ساخت این دو مکان بیشتر تلاش کنند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام مدیرکل غله و خدمات بازرگانی  مازندران به مناسبت ۳۱ فروردین روز گندم و نان 

/نان حاصل تلاش فراوان بخش عظیمی از  نیروی کار کشور است  مدیرکل غله و خدمات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *