خانه / اخبار ساری / تدوین کتاب نقش آموزش و پرورش مازندران در دفاع مقدس

تدوین کتاب نقش آموزش و پرورش مازندران در دفاع مقدس

کتاب نقش آموزش و پرورش مازندران در دفاع مقدس تدوین می‌شود.

به گزارش ساری فردا، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، در دیدار با کمالی مدیر کل آموزش و پرورش مازندران و سید حسین ولیپور معاون آموزش و پژوهش، علی اصغر خرقه پوش معاون روابط عمومی و تبلیغات و رضا سطوطی مسئول اردویی این اداره کل امروز برگزار شد ، از تدوین کتاب نقش اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران در دفاع مقدس خبر داد.

وی: تدوین کتاب نقش عملکردی اداره کل آموزش و پرورش در دفاع مقدس و راهیان نور استانی دانش آموزان را از مأموریت‌های این اداره کل بیان و اظهار کرد : پژوهش مرتبط با نقش آموزش و پرورش استان در دفاع مقدس با انجام مصاحبه و بازخوانی نقش عملکرد آموزش و پرورش به همت اداره کل حفظ آثار انجام شد.

سردار ملکی اظهار کرد: کتاب نقش عملکردی آموزش و پرورش در دفاع مقدس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش امسال تدوین و در اجلاسیه سال ۱۴۰۳ رونمایی خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران : از تدوین نقش دفاع مقدس استان و معرفی شهدای محوری در کتاب جغرافیای استان در کتاب دوره دبیرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال های اخیر با همکاری اداره کل آموزش و پرورش درس آموزش دفاع مقدس به صورت ضمن خدمت تدریس می‌شود و در این بخش تاکنون بیش از ۲۷ هزار نفر از فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش آموزش دیدند.

این مسئول: از برگزاری اردوهای دانش آموزی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این اردوها که از پاییز سال گذشته آغاز شد با همکاری آموزش و پرورش امسال نیز پیگیری خواهد شد.

کمالی مدیرکل آموزش و پرورش امازندران : نیز در این دیدار از آمادگی کامل این مجموعه برای همکاری در اجرای مأموریت‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران خبر داد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *