آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / تاکید نماینده ولی فقیه مازندران بر فراهم کردن شرایط ازدواج برای جوانان مددجوی کمیته امداد مازندران

تاکید نماینده ولی فقیه مازندران بر فراهم کردن شرایط ازدواج برای جوانان مددجوی کمیته امداد مازندران

آیت الله محمد باقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران بر فراهم کردن شرایط ازدواج آسان برای جوانان به ویژه جوانان مدد جوی کمیته امداد مازندران تاکید کرد.

با گزارش: ساری فردا ، آیت الله محمد باقر لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار اسماعیل آرامجان مشاور امور جوانان کمیته امداد مازندران: با تاکید بر فراهم کردن شرایط ازدواج آسان برای جوانان به ویژه جوانان مدد جو از زحمات این نهاد ، در محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان قدر دانی کرد و گفت :خوشبختانه کمیته امداد اقدامات خوبی انجام می دهد.

وی افزود: کمیته امداد در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و تقویت نیروی جوان ، مومن و انقلابی پیشرو بوده و به نیروی جوان برای پذیرش مسئولیت در امور محرومان اعتماد کرده است.

آیت الله لائینی گفت: در باره ازدواج آسان جوانان ، کمیته امداد با کمک سایر دستگاه‌ها هم افزایی داشته باشد و با اهدا بسته های تشویقی ، تسهیلات ازدواج و مسکن جوانان زمینه ازدواج آسان جوانان و مددجویان را فراهم کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران : با اشاره به ارائه خدمات کمیته امداد به دانش آموزان تحت حمایت گفت: نسبت به تشویق و ترغیب دانش آموزان برای ورود به حوزه علمیه اقدام کنند تا کادرسازی انقلاب در این زمینه انجام شود .

اسماعیل آرامجان ، مشاور مدیر کل کمیته امداد مازندران در امور جوانان نیز در این دیدار گفت:پیرو بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب که مخاطب اصلی آنان جوانان بودند و واژه جوان یکی از پرکاربردترین و پرتکرارترین واژه‌ها بوده و حدود چهل بار در بیانیه گام دوم به آن اشاره شده است، امور جوانان کمیته امداد استان در این راستا اقدامات بسیار خوبی در خدمت رسانی به نیازمندان و مددجویان ارائه کرده است.

وی افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ،جوانان بصورت انقلابی و با روحیه جهادی همت خود را برای پیشرفت کشور عزیزمان بکار می بندند.

آرامجان اظهار کرد : بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص ، از ظرفیت نیروهای جوان و انقلابی این نهاد برای پیشبرد امور استفاده می شود و توفیقاتی در این زمینه بدست آمد.

مشاور مدیر کل کمیته امداد مازندران در امور جوانان گفت : نشست هیات اندیشه ورز، راه اندازی گروه جهادی محرومیت زدایی با هدف ساخت مسکن مددجویی که هر ماه اجرا می شود ، مسابقات فرهنگی و… از جمله برنامه ها در امور جوانان بوده است.

وی اظهار کرد : با توجه به شیوع بیماری کرونا ، پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در همدلی و کمک مومنانه ،احسان و اطعام حسینی ،طرح همسفره و سایر بخش ها که با محوریت مساجد و هیأت‌ها انجام شد ، امور جوانان کمیته امداد استان در این بخش هم پیشگام بوده است.

آرامجان خاطر نشان کرد: واگذاری مسئولیت به جوانان با رعایت حفظ حرمت، منزلت و شأن همکاران پرتلاش و باسابقه کمیته امداد انجام می‌ شود.

انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *