آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / تاکید بر رسیدگی مشکلات پیشکسوتان دفاع مقدس

تاکید بر رسیدگی مشکلات پیشکسوتان دفاع مقدس

مسئولان باید به مشکلات پیشکسوتان دفاع مقدس که شهدای زنده و نماد مقاومت و ایثار هستند بیشتر توجه و به مشکلات آنها به صورت ویژه رسیدگی کنند.

به گزارش ساری فردا، سردار عبد الله ملکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران: در نشست کمیته پیشکسوتان ستاد بزرگداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت که امروز در اداره کل تأمین اجتماعی نیروهای مسلح استان برگزار شد ، با اشاره به مشکلات پیش روی جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس بر لزوم تکریم از این اسطوره‌های سال های دفاع مقدس تأکید و اظهار کرد : تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس وظیفه همه ی مسئولان و مردم است.

وی بابیان اینکه : پیشکسوتان دفاع مقدس (جانبازان و ایثارگران ) شهدای زنده و نماد مقاومت هستند اظهار کرد: رزمندگان مازندران زمان جنگ در لشکرهای مختلف حضور داشتند، و تعداد رزمندگان پیشکسوت استان را بیش از ۱۷۰ هزار نفر اعلام کرد .

سردار ملکی گفت: برنامه تجلیل با حضور عده‌ای از این پیشکسوتان در دستور کار کمیته پیشکسوتان دفاع مقدس قرار دارد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه: تجلیل از پیشکسوتان یکی از برنامه‌های شاخص هر ساله این کمیته است، خاطرنشان کرد : برنامه ریزی‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم در مرکز استان و شهرستان ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه: پیشکسوتان دفاع مقدس شهدای زنده و نماد مقاومت و ایثار هستند گفت : مسئولان وظیفه دارند برای رفع مشکلات این گنجینه عظیم دفاع مقدس تلاش کنند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *