آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / تاکید بر حمایت از محرومین و محرومیت زدایی / ترویج ازدواج آسان

تاکید بر حمایت از محرومین و محرومیت زدایی / ترویج ازدواج آسان

باید از محرومان جامعه همه جانبه حمایت شود تا محرومیت زدایی تحقق یابد و شاهد رضایت مردم باشیم.

به گزارش ساری فردا ، سردار سید ضیاءالدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه در حاشیه آئین اهدای ۱۷ سری جهیزیه در آموزشگاه المهدی سپاه در شهرستان بابل با بیان اینکه : ازدواج آسان موجب پیشگیری از طلاق و تحکیم خانواده می شود گفت: دستگیری و کمک به محرومان بسیار ارزشمند و خدا پسندانه است و سپاه تا شاهد رضایت مردم نباشد در این بخش فعالیت می کند و در کنار مردم بودن، مردم داری و مردم دوستی را وظیفه خود می داند و ادامه می دهد.

وی افزود : وظیفه سپاه ایجاد امنیت و پاسداری از انقلاب اسلامی و نظام است اما در کنار مردم بودن به ویژه کمک به محرومان را وظیفه خود می داند .

سردار حزنی اظهار کرد: ساخت خانه محرومین ، راه، جاده، آبرسانی اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند و کمک های معیشتی مومنانه با توجه به اعتبارات دولتی و خود قرارگاه از دیگر فعالیت های سپاه پاسداران است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در حاشیه بازدید از مناطق کم برخوردار و دوردست شهرستان بابل نیز با اشاره به اینکه شرایط کرونایی موجب شد تا بسیاری از ازدواج ها به صورت ازدواج آسان و با هزینه های بسیار پائین برگزار شود، بر ازدواج آسان جوانان تاکید کرد و گفت : باید ازدواج آسان در جامعه به ویژه شهرستان ها ترویج شود .

وی خاطرنشان کرد : در بسیاری از استان ها سپاه با کمک کمیته امداد و بهزیستی با اهدای جهیزیه ازدواج آسان را برگزار می کند اما در تعدادی از استان ها سپاه به تنهایی با اهدای جهیزیه ازدواج آسان برگزار می کند.
سردار حزنی: از سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران و سردار اقبالی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان به دلیل کمک رسانی به نیازمندان و حمایت از آنها در بخش های مختلف، اهدای جهیزیه، ساحت راه و جاده ،آبرسانی ، ساخت خانه محرومین به ویژه در مناطق محروم استان قدر دانی کرد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *