آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / تاکید بر تکمیل طرح نیروگاه زباله سوز در مرکز مازندران ساری

تاکید بر تکمیل طرح نیروگاه زباله سوز در مرکز مازندران ساری

تکمیل و بهره برداری از طرح نیروگاه زباله سوز در مرکز استان ساری از مهم ترین طرح های در حال اجرا ، از اولویت های مهم شهرداری ساری است.

به گزارش ساری فردا، علی بابایی کارنامی نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ،امروز در دیدار با جواد طالبی شهردار ساری با اشاره به اینکه: طرح ساخت نیروگاه زباله سوز در مرکز استان مازندران ساری از مهم ترین طرح های اجرایی در مرکز استان است گفت: با تکمیل این طرح زیست محیطی در مرکز استان علاوه بر اینکه مشکلات مردم ساری در این بخش کاهش می یابد ، در کاهش مشکلات شهر های اطراف هم تاثیر گذار است.

وی: در این نشست به خدمات شهرداری ساری اشاره و اظهار کرد:
ساری در مرکز استان باید به‌صورت ویژه‌تر دیده شود، ما نیز در بررسی و حل مشکلات شهری و رفع موانع موجود ، برای ارتقای مرکز استان به این نهاد خدمات رسان کمک خواهیم کرد.

جواد طالبی شهردار ساری نیز در این دیدار ، پیگیری طرح های نیمه‌تمام شامل: نیروگاه زباله‌سوز ساری را جزء اولویت‌های شهرداری مرکز استان برشمرد و گفت: شهرداری ساری برای تکمیل این طرح پای کار بوده و با تمام توان تلاش می کند تا در زمان مقرر آن را به سرانجام برساند.

وی : حمایت آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم ساری و میاندورود در خانه ملت و اتحاد و وحدت میان اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری را زمینه‌ساز توسعه مرکز استان دانست و افزود: در سایه همدلی و تعامل می‌توانیم خدمات شایسته‌تری را به شهروندان فهیم ساروی ارائه کنیم.

شهردار ساری به شعار ابلاغی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و رویکرد توسعه شهری، سال ۱۴۰۱ مقطع شکوفایی طرح های عمرانی به‌ویژه نیروگاه زباله‌سوز در ساری خواهد بود.

طالبی : برارتقای سطح زندگی شهروندی تاکید کرد و گفت: تکمیل طرح نیروگاه زباله سوز در مرکز استان ساری از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری است.

در این نشست ، طرح های محوری مرکز استان شامل: طرح پل تا پل مورد بررسی قرار گرفت و نیز مقرر شد مدیریت شهری شهرداری ساری و نماینده مردم ساری و میاندورود برای حل مشکل مربوط به مسئله شهرسازی در محله های قرق و سیدالشهدا در آینده‌ای نزدیک با مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور دیدار کنند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *