آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / تاکید بر ترویج همگانی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

تاکید بر ترویج همگانی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید مورد توجه همگان باشد.

به گزارش ساری فردا، روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران امروز در نشست ستاد استانی تشییع و تدفین شهدای گمنام که با حضور ویدئوکنفرانسی فرمانداران شهر‌های استان برگزار شد، با بیان اینکه : یکی از ناب‌ترین جملاتی که در وصف شهید گفته شده این است که شهید قلب تاریخ است، اظهار کرد: شهدای دوران دفاع مقدس بعد از ۱۴۰۰سال از واقعه عاشورا حضرت سیدالشهدا (ع) با حضور در جبهه‌های نبرد علیه رژیم بعث عراق پیرو ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) لبیک گوی آن حضرت شدند پس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و نام شهدا باید مورد توجه همگان باشد

وی : با گرامیداشت یاد و نام ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس استان، افزود: امروز شاهد صف آرایی بی‌سابقه و کم نظیر دشمنان در مقابل اسلام و انقلاب هستیم و به برکت خون همین شهدا با قدرت ایستاده ایم.

سلگی با بیان اینکه : شهدای تازه تفحص شده ششم و هفتم دی در سراسر استان مازندران تشییع و تدفین می‌شوند، گفت: این مراسم باید با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود تا در تقویم مازندران ثبت و درج شود.

این مسئول : خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران استان اظهار کرد: جلسه شهدا نباید اداری دیده شود بلکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و نام شهدا باید مورد توجه همگان باشد.

معاون امنیتی سیاسی اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه: دشمن طی ۷۵ روز گذشته از هیچ تلاشی در جهت تخریب اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، پاره کردن تمثال سردار شهید قاسم سلیمانی و اسطوره‌های دفاع مقدس و … فروگذار نکرد، افزود: رسانه‌های معاند در راستای تخریب پایه‌های ملیت ایرانی، ایجاد شک و تردید راجع به دفاع مقدس و … کوتاهی نکردند.

سلگی با بیان اینکه: برای مقابله با دسیسه‌های استکبار نیاز به بازگشت به خویشتن داریم، ادامه داد: امروز دست پلید دشمن در مقابله با هویت ایرانی اسلامی ملت ایران عزیز هویدا شده است.

وی با بیان اینکه : منافقین کور دل پشت آشوبگران ایستاده اند چرا که کمر همت بسته اند به ایران اسلامی و نظام مقدس ضربه بزنند، ادامه داد: دی ماه مناسبت‌های ویژه‌ای نظیر سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، سقوط هواپیمای اوکراینی و روز بصیرت دارد که دشمن برای احیای این اغتشاشات به این مناسبت‌ها دل بسته است معتقدیم دی ماه آبستن فتنه‌هایی است که باید به لطف خداوند متعال و به برکت شهدا این نقشه‌های شوم دشمن را نقش برآب کنیم.

سلگی با اشاره به : حجم ۱۷هزاری دروغ پردازی رسانه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: شهرداران و فرماندارانی که نسبت به این توطئه افکنی‌ها بی‌تفاوت باشند را ترک فعل تلقی می‌کنیم و با خاطیان برخورد خواهد شد.

وی با تاکید براینکه : در مقوله ایستادگی در برابر دروغ پراکنی استکبار علیه نظام نباید بخشنامه‌ای عمل شود، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر در مقابل این جریان ایستادگی نکنیم اقتصاد، ترانزیت و… از بین می‌رود چرا که دشمن به دنبال این است که ریسک سرمایه گذاری در ایران اسلامی بالا رود.

سلگی با بیان اینکه : فضا سازی شهری متناسب با ایام فاطمیه و تشییع شهدای گمنام در شهر‌های استان مهم و ضروری است، گفت: از سوم دی ماه تیم ارزیابی و بازرسی به شهر‌های استان اعزام خواهند شد تا با ترک فعل‌ها برخورد شود.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *