آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / بیش از ۱۸۰ طرح در انتظار سرمایه گذار در مازندران

بیش از ۱۸۰ طرح در انتظار سرمایه گذار در مازندران

۱۸۴ طرح دولتی ‌و خصوصی در مازندران در انتظار سرمایه گذار خارجی است و رویداد بین المللی ساری پایتخت گردشگری ۲۰۲۲ کشور های عضو اکو فرصت مناسبی برای نشان دادن توانمندی ها و ظرفیت های سرمایه گذاری در این استان است.

به گزارش ساری فردا ، سید اسماعیل هاشمی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی مازندران در نشست با سفرای کشور‌های پاکستان، افغانستان، آذربایجان، ترکیه، ترکمنستان، قرقیزستان ، قزاقستان، تاجیکستان و ازبکستان که دبیرکل و اعضای شورای همکاری‌های اقتصادی اکو ( ECO ) و نمایندگان کشور‌های دیگر هم حضور داشتند ، توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری در مازندران را در این نشست ویژه رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو ارائه داد.

وی افزود : توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری استان در دو بخش ،طرح های های بخش خصوصی ( FDI ) و طرح های بخش دولتی ( Finance ) است.

هاشمی: فرصت های سرمایه گذاری در بخش های گردشگری ، کشاورزی ، صنعت و معدن ، زیربنایی و طرح های بخش دولتی استان را برای حاضران در این نشست تشریح کرد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: ۲۴ فرصت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری با حجم سرمایه گذاری ۳۰۸.۴ میلیون دلار ،
۱۹ فرصت سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی با حجم سرمایه گذاری ۲۱۵.۷ میلیون دلار ، ۵۸ فرصت سرمایه گذاری در حوزه صنعت و معدن با حجم سرمایه گذاری ۵۳۳ میلیون دلار ، ۲۱ فرصت سرمایه گذاری در حوزه انرژی با حجم سرمایه گذاری ۱۲۹۲.۴ میلیون دلار و ۶۲ فرصت سرمایه گذاری زیربنایی دولتی با حجم سرمایه گذاری ۱۵۹۲۶ میلیون دلار برای متقاضیان سرمایه گذاری خارجی در استان وجود دارد .

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به حمایت ها و جذابیت های استان مازندران و نیز پایین بودن هزینه عوامل تولید ، ارزان بودن نیروهای انسانی ماهر، وجود بنادر فعال در استان، نزدیکی و دسترسی آسان به پایتخت ، یقینا سرمایه گذاری در مازندران از بازده بسیار خوبی برخوردار خواهد بود و امیدواریم که نتایج حاصل از این نشست موجب سرمایه گذاری های جدید در استان شود .
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *