آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت روز خبرنگار:

بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت روز خبرنگار:

عاشورا بزرگترین رسانه ظلم ستیزی وحق‌خواهی است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، به مناسبت هفدهم مرداد گرامیداشت روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ساری فردا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، این اداره کل به مناسبت هفدهم مرداد گرامیداشت روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است:

تلاقی هفدهم مرداد روز خبرنگار امسال با عاشورای حسینی یادآور رسالت رسانه‌ای بازماندگان عاشورا و فرصتی مناسب برای تبیین حماسه کربلا به روایت قلم‌ها و اندیشه‌هایی است که در پرتو ارزش‌های دینی و الهی معنا گرفته‌اند.
همانا حسین (ع) نمونه و الگوی ماندگار آزادگی‌، شجاعت، عزت و شرف است و عاشورا به عنوان بزرگترین رسانه ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم، عدالت‌خواهی، حق‌خواهی و تبلور عشق، حماسه، ایثار و شهادت در همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود.
امروز در حالیکه استکبار جهانی بیشتر از گذشته بر طبل دشمنی با نظام جمهوری اسلامی می‌کوبد رسالت خطیر و زینب‌گونه خبرنگاران انقلابی این پیام آوران عرصه جهادی خبر و رسانه در این برهه از زمان بیش از همیشه احساس می‌شود و خبرنگاران باید میدان‌دار باشند.
خبرنگاران عاشورایی و صاحبان قلم و اندیشه که در مسیر حق‌طلبی و مطالبه‌گری گام بر می‌دارند وظیفه دارند با الگوبرداری از حماسه کربلا و تأسی از حضرت زینب کبری (س) در مسیر روشنگری، امیدافزایی و عدالت‌محوری برای احیای ارزش‌های دینی و حماسی و انقلابی گام بردارند.
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن تسلیت عاشورای حسینی و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) یاد و خاطره خبرنگار شهید «محمود صارمی» و ۲۳شهید رسانه استان را گرامی داشته و اعلام می‌دارد امروز خبرنگاران افسران جنگ نرم، با قدرت و مجاهدت خالصاله در خط مقدم مقابله با دشمنان اسلام و نظام ایستاده‌اند و پرچم‌دار جهاد تبیین هستند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *