خانه / اخبار ساری / برگزاری یادواره شهدای گمنام دانشگاه مازندران

برگزاری یادواره شهدای گمنام دانشگاه مازندران

یادواره ۲ شهید گمنام دانشگاه مازندران با حضور سردار «اهوازیان» در مسجد امام صادق (ع) برگزار شد.

به گزارش ساری فردا ، یادواره ۲ شهید گمنام دانشگاه مازندران با عنوان «سلوک گمنامی» با حضور سردار «اهوازیان» کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی و مدیحه سرایی «علی علیپور» در مسجد امام صادق (ع) برگزار شد.

این مراسم نورانی با همت بسیج دانشجویی و معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه مازندران و با حضور پیکر مطهر شهید گمنام ۲۴ ساله از سال‌های دفاع مقدس برگزار شد.

پیکر مطهر شهید گمنام ۲۴ ساله که به تازگی در منطقه عملیاتی چنگوله تفحص شد، عصر روز گذشته وارد استان مازندران شد و قرار است به همراه ۱۳ شهید گمنام در ایام فاطمیه در مازندران تشییع شود.

پیکر این شهید گمنام قرار است در مجتمع فرهنگی روستای سمسکنده شهرستان ساری خاکسپاری شود.

سردار عبد الله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در حاشیه این مراسم گفت: پیکر‌های مطهر ۱۴ شهید گمنام در ایام فاطمیه میهمان مردم مازندران هستند و قرار است یک شهید گمنام در شهرک شهید سلیمانی نکا، یک شهید گمنام مجتمع فرهنگی روستای سمسکنده ساری، یک شهید گمنام بوستان ولایت ساری، یک شهید گمنام در صدا و سیمای مرکز استان، یک شهید گمنام در مجمتع فرهنگی بخش رودپی (طوقدار) ساری، یک شهید گمنام حوزه علمیه قائمشهر، یک شهید گمنام در منطقه گتاب بابل، یک شهید گمنام در بابلکنار، یک شهید گمنام در دانشگاه بنت الهدی آمل، یک شهید گمنام پایگاه دریایی سپاه بابلسر، خاکسپاری شوند .

وی با بیان اینکه : یک شهید گمنام دردانشکده فنی و حرفه‌ای محمودآباد، یک شهید گمنام در منطقه نمک آبرود چالوس، به خاک سپرده می شوند افزود: یک شهید گمنام در مرکز آموزش عالی شهید مطهری نوشهر و یک شهید گمنام در مرکز آموزش عالی ملاصدرای رامسر تشییع و خاکسپاری می شوند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکند

درباره‌ی ابوالفضل اکبری

حتما ببینید

پیام مدیرکل غله و خدمات بازرگانی  مازندران به مناسبت ۳۱ فروردین روز گندم و نان 

/نان حاصل تلاش فراوان بخش عظیمی از  نیروی کار کشور است  مدیرکل غله و خدمات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *