آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری نشست نیازسنجی و برنامه‌ریزی آموزشی مهارت های فنی و حرفه‌ای در ساری

برگزاری نشست نیازسنجی و برنامه‌ریزی آموزشی مهارت های فنی و حرفه‌ای در ساری

نشست نیازسنجی و برنامه‌ریزی آموزشی مهارت های فنی و حرفه‌ای در ساری برگزار شد.

به گزارش ساری فردا ، احسان مرادی فر رئیس سازمان فرهنگی شهرداری ساری در نشست نیاز سنجی و برنامه ریزی آموزشی و مهارت های فنی حرفه ای شهروندان ساروی با رضا خسروی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ساری برگزار شد گفت: اهتمام به مهارت ‌آموزی و توسعه آموزش فنی و حرفه‌ای یکی از مناسب ترین راهکارها، برای توسعه شهر است که می‌تواند نقش بسزایی در کمک به حوزه‌ های مختلف ازجمله اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشد.

وی افزود: از این رو، سازمان فرهنگی شهرداری ساری در نظر دارد کلاس هایی که تاکنون نیز در خانه های شهروندی برگزار می شد را با همکاری و تعامل میان سازمان فنی و حرفه ای بصورت تخصصی و با رویکرد آموزش حرفه ای و تربیت مربی برای مهارت های گوناگون برگزار کند.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری ساری با بیان اینکه : مشترکین فعال و تلاشگر برای آموزش های تخصصی و مربیگری مهارت ها، حمایت می شوند، گفت: آموزش های مهارتی و تخصصی با استفاده از مربیان مجرب سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود.

وی ادامه داد: برای آن دسته از افرادی که با آزمون مجازی و بصورت آنلاین آشنایی ندارند، برگزاری آزمون جامع مکتوب برای این دسته از مشترکین، نگرانی را برطرف می کند.

مرادی فر با بیان اینکه : برگزاری این کلاس ها فرصت خوب برای مهارت آموزی و ایجاد اشتغال است که باید به نحو شایسته از آن بهره برد اظهار کرد : این مراکز نقش مؤثری درارتقای سطح دانش و فرهنگ خانواده‌هایی که به دلیل نداشتن سواد و مهارت‌های اساسی در زندگی دچار مشکلات و کاستی‌هایی شده اند، دارد.‌
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *