آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری نشست شورای اداری ویژه هفته بسیج در مازندران

برگزاری نشست شورای اداری ویژه هفته بسیج در مازندران

نشست شورای اداری به مناسبت هفته بسیج و رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در مازندران برگزار شد.

به گزارش ساری فردا ، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در نشست شورای اداری که امروز عصر با موضوع برنامه‌های هفته بسیج و رزمایش جهادگران فاطمی ۲ که در سالن امامت سپاه کربلا برگزار شد گفت: هفته بسیج یادآور خاطرات ارزش‌های والای انقلاب اسلامی که مهم‌ترین آن  ارزش‌های دفاع مقدس است، می‌باشد.  

استاندار مازندران: با بیان این مطلب که امروزه خلاء سبک زندگی بسیج در جامعه دیده می شود، افزود: در دهه اول انقلاب سبک زندگی بسیج با رهبری امام راحل موجب شد که ملت در مقابل استکبار ایستادگی کند و پس از رحلت امام در سال‌های سخت تثبیت و حفظ انقلاب همین سبک زندگی بسیج با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب نقش بسزایی داشت.

حسینی پور با اشاره به اینکه : کسانی در طول انقلاب به بهانه دنیای مدرنیته در تلاش برای تغییر سبک زندگی بسیج در کشور بودند، افزود:  جریان لیبرالیسم توسط ایادی استکبار در داخل کشور توانست  در بخشی از دولت‌ها نفوذ کرده و  تفکرات جریان لیبرالی را جایگزین کند تا جاییکه تلاش کردند  آموزش و پرورش را متناسب با جریان غربی پیش ببرند.

استاندار مازندران با بیان اینکه : با هوشمندی رهبر معظم انقلاب  این توطئه‌ها در طول سال‌های انقلاب خنثی شده است، خاطرنشان کرد:  اموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین مولفه‌های  سبک زندگی بسیج است و باید دانش آموزان در این مسیر اموزش ببیند.

مقام عالی دولت در استان : با تاکید بر اینکه، امروزه جامعه نیازمند تبیین سبک زندگی بسیج به ویژه برای نسل جدید است، افزود: پیشکسوتان جهاد و شهادت بهترین کسانی هستند که میتوانند مروج سبک زندگی بسیج باشند.

وی : در بخش دیگری از سخنان خود به حل مشکلات محلات توسط بسیجیان اشاره کرد و گفت: بسیج با محوریت مساجد و روحانیت در زمینه‌های مختلف می‌تواند حلال مشکلات باشد.

حسینی پور اظهار کرد: چهار کارگروه تخصصی برای اجرایی شدن مصوبات در سطح استان و حل مشکلات محلات توسط بسیج تشکیل شد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه : در  اغتشاشات اخیر  بیشترین شهدا از بسیج بود افزود : باید تفکر بسیجی و سبک زندگی بسیج، را ادامه دهیم.

حسینی پور با تاکید براینکه : هرجا دشمن  برای ضربه زدن تلاش می‌کند بسیجیان وارد میدان می‌شوند تا امنیت مردم را تامین کنند، گفت:تفکر بسیجی در جهان اسلام، توسعه پیدا کرده و سد دفاعی مستحکمی در مقابل استکبار ایجاد کرد.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز در این نشست از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی۲ به مدت ۱۰ روز در هفته بسیج خبر داد و گفت : مسئله جهاد تبیین باید بعنوان یک امر گسترده و همه گیر در همه سیستم‌های اجرایی، انجام شود .

وی افزود: کارگروه‌های مختلفی در چهار موضوع در نشست شورای اداری با حضور مدیران اجرایی و استاندار برگزار شد.

سردار مسلمی گفت: شکل گیری قرارگاه محله مهدوی با محوریت مساجد و ائمه جماعات برای حل مسائل و مشکلات محله‌ها و چگونگی مشارکت مردم در حل نظام مسائل، مصوب شد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *