خانه / اخبار ساری / برگزاری شور عاطفه ها در مازندران/ ایجاد ۱۸ هزار فرصت شغلی برای خودکفایی مدد جویان

برگزاری شور عاطفه ها در مازندران/ ایجاد ۱۸ هزار فرصت شغلی برای خودکفایی مدد جویان

شور عاطفه ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند در مازندران برگزار می شود.

به گزارش ساری فردا، میثم معافی قائم مقام کمیته امداد مازندران: در سخنان پیش از خطبه امروز نمازجمعه ۲۵ شهریور ماه در مصلی ساری اظهار کرد: شور عاطفه ها در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس ، بمنظور کمک به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد برگزار شد.

وی افزود: در استان ۸۳ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قراردارند و از خدمات مختلف این نهاد مانند فرهنگی، اشتغال، عمرانی و… بهره مند هستند.

قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: به نیازمندان تسهیلات قرض الحسنه، کارگشایی و… پرداخت می شود و سال گذشته بیش از ۱۱ هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شد.

معافی بیان کرد : از مجموع افراد تحت حمایت، ۱۲ هزار نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین، ۱۲ هزار دانش آموز در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات بهره مند هستند و به دانش آموزان خدماتی شامل: مهارتی، هزینه تحصیلی، تربیتی ، آموزشی و کمک های مومنانه ویژه ارائه می شود.

معافی: با قدر دانی از همراهی آیت الله لائینی در راستای کمک به نیازمندان همچنین از استاندار مازندران هم بمنظور ایجاد قرارگاه محرومیت زدایی در استان قدردانی کرد .

قائم مقام کمیته امداد مازندران ادامه داد: با همکاری و مشارکت بانک‌های عامل امسال ۱۸ هزار فرصت شغلی برای نیازمندان ایجاد می شود و هدف اصلی این نهاد توانمندسازی مددجویان است.

وی با اشاره به: سپرده گذاری خیران در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت ادامه داد: با سپرده گذاری خیران در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، بسیاری از مشکلات نیازمندان مرتفع خواهدشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار مازندرانی تحت حمایت کمیته امداد در استان فاقد زمین هستند و امیدواریم با کمک خیران زمین برای ساخت مسکن این افراد هم تامین شود.

معافی: از مشارکت مردم نوعدوست، خیران و مسئولان با کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان قدردانی کرد.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *