آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری رزمایش بزرگ سپاس و میثاق با یاوران ولایت نخستین بار در مازندران

برگزاری رزمایش بزرگ سپاس و میثاق با یاوران ولایت نخستین بار در مازندران

رزمایش بزرگ سپاس و میثاق با یاوران ولایت ویژه هفته دفاع مقدس برای نخستین بار در کشور ، در مازندران برگزار می شود.

به گزارش ساری فردا، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران ، با توجه به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد : با همکاری و مساعدت همه نهادها، ارگان‌ها، ادارات و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس رزمایشی تحت عنوان سپاس و میثاق با یاوران ولایت در سطح استان مازندران و برای نخستین بار در سطح کشور، با هدف سرکشی از خانواده معزز و معظم ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس، سلامت و مدافعان امنیت و حرم سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رزمایش که در همه ی شهرستان‌های استان مازندران برگزار می‌شود در قالب هزار و ۲۰۰ گروه به‌صورت همزمان و با اعلام رمز واحد با برگزاری مراسم ویژه گروه ها به منازل شهدا اعزام خواهند شد‌.

سردار مسلمی اظهار کرد : هدف از برگزاری این رزمایش این است که، بتوانیم به صورت همزمان در یکسان از خانواده معظم شهدا دیدار کنیم و هدف دوم، آسیب شناسی و واکاوی از مشکلات و موانع موجود برای این عزیزان است که بتوانیم با تشکیل کارگروه تخصصی در حوزه های معیشتی و بهداشتی و اشتغال مشکلات مورد رسیدگی قرار گیرد و رفع شود .

فرمانده سپاه کربلا مازندران: در پایان گفت: از اصحاب رسانه، رسانه‌های محلی، صدا و سیمای مازندران و نهادها و ارگان‌هایی که در این خصوص به ما کمک می‌کنند و به صورت ویژه استاندار مازندران و فرمانداران شهرستان‌ها قدر دانی می‌کنم.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *