آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ و کوثر در مازندران

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ و کوثر در مازندران

رزمایش گردان های الی بیت المقدس ۱۲ با رمز( یا علی ابن ابیطالب) و کوثر در مازندران آغاز شد.

به گزارش ساری قردا، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در حاشیه برگزاری رزمایش گردان های الی بیت المقدس ۱۲ و کوثر که در شهرستان های جویبار و بابلسر برگزار شد گفت: این رزمایش به مدت ۲ هفته روز های پنجشنبه و جمعه در مازندران برگزار می شود.

وی افزود : این رزمایش با حضور بسیج مردمی در بخش های: امداد و نجات، رزمایش کوی و برزن ،( رزم جنگل و حفاظت از ساحل دریا) برگزار می شود .

سردار مسلمی با اشاره به اینکه : حضور بسیجیان در این رزمایش در دو گردان الی بیت المقدس ۱۲ (برادران) و کوثر (خواهران) نشان دهنده پشتیبانی مردم به ویژه جوانان از انقلاب اسلامی و نظام ‌جمهوری اسلامی ایران است گفت: حضور بسیجیان در همه ی صحنه ها و بحران های طبیعی و غیر طبیعی و خدمت بی منت به مردم نشان اقتدار و قدرت و تاثیر گذاری بسیجیان است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به : جنگ وسیع رسانه ای دشمنان و خائنین داخلی ، به بهانه جنگ اقتصادی در کشور که هدفشان همان تضعیف باور های مردم نسبت به انقلاب و نظام است اظهار کرد ؛ با حضور مقتدرانه و پر قدرت بسیجیان نقشه دشمنان نقش بر آب خواهد شد و نشان دهنده آن است که مردم ما به ویژه جوانان بسیجی پای این انقلاب و نظام مقتدرانه ایستاده اند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *