خانه / اخبار ساری / برگزاری دومین مرحله رزمایش جهادگران فاطمی در مازندران و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

برگزاری دومین مرحله رزمایش جهادگران فاطمی در مازندران و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

دومین مرحله رزمایش جهادگران فاطمی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از هفتم بهمن در مازندران آغاز می شود.

به گزارش ساری فردا ، بلال زاهدی مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات های مذهبی سپاه کربلا مازندران : از برگزاری دومین مرحله رزمایش جهادگران فاطمی در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با حلول ماه مبارک رجب، خبر داد و گفت: این رزمایش از هفتم بهمن ماه تا ۱۴ بهمن بصورت جمعه تا جمعه ویژه قشر مداحان و هیات‌های مذهبی با عنوان میانداران خدمت ناظر به امر میاندار هیات میاندار خدمت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه: در روز سالروز حماسه تاریخی ۶ بهمن آمل، این رزمایش به میزبانی این سازمان از ساعت ۹صبح در حسینیه عاشقان کربلا در ساری برگزار می‌شود، افزود: در دومین رزمایش جهادگران فاطمی پویش هر هیات ۵بسته معیشتی راه اندازی می‌شود که در این پویش قریب به ۲ هزار بسته معیشتی تهیه و میان جامعه هدف توزیع خواهد شد.

زاهدی با اشاره به: توزیع ۲ هزار قرص نان رایگان در ایام ولادت امیرالمومنین امام علی (علیه السلام) افزود: طرح اهدای خون هم در رزمایش جهادگران فاطمی اجرا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی سپاه کربلا مازندران : از افتتاح ۲ باب خانه محروم و یک پایگاه اورژانس در مازندران هم خبر داد و خاطرنشان کرد:قریب به ۱۰هیات مذهبی برادران و یک هیات مذهبی خواهران که فعالیت‌های شایسته تقدیری در حوزه محرومیت زدایی و فرهنگی تبلیغی داشتند از آنها در روز آغاز رزمایش در ششم بهمن ماه قدر دانی می‌شود.

وی اظهار کرد : در کنار آئین افتتاحیه این رزمایش، نمایشگاه توانمندی ها، اقدامات، نوآوری ها، خلاقیت‌ها و ابتکارات اعضای سازمان بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی سپاه کربلا برپا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی سپاه کربلا یادآور شد: در آغاز آئین رزمایش، از پیرغلام حسینی و ۲خانواده شهید جهاد گر «مصطفی نوروزی» و «احمد صالحی» تجلیل خواهد شد.

زاهدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه : مداحان و هیات‌های مذهبی نیز همانند دیگر اقشار جامعه اقدامات ارزشمندی در راستای لبیک به منویات رهبری با هدف کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی انجام دادند، خاطرنشان کرد: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، اطعام دهی و توزیع غذای نذری گرم و برپایی موکب در مناسبت‌های ملی و مذهبی، پویش تهیه و توزیع میوه و آب میوه بین بیماران و کادر درمان و شیفت ایثار برای حضور در بیمارستان و کمک به کادر درمان با هدف رفع مشکلات نیازمندان و ترویج آموزه‌های ناب دین مبین اسلام از جمله کار‌های این سازمان بود.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی سپاه کربلا مازندران : به تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند به همت این سازمان اشاره کرد و گفت: نهضت کمک مومنانه، توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند، طرح نذر نان و خرما کار‌های دیگر فعالان تبلیغی استان بود.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،

نخستین جلسه اعضای ستاد اهدا عضو استان مازندران برگزار شد!،گزارش تصویری خبری از خلیل دردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *