آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری دوازدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در مازندران

برگزاری دوازدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در مازندران

دوازدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» داستان کوتاه دفاع مقدس در مازندران برگزار می شود.

به گزارش ساری فردا: سید محمد صادقی سنگدهی معاون ادبیات، انتشارات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری دوازدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» داستان کوتاه دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد : دبیرخانه استانی این دوره در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران آغاز بکار کرد.

وی با اشاره به اینکه: فراخوان دوازدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در بین نویسندگان و صاحبان قلم استان مازندران منتشر شد، افزود: مهلت ارسال آثار تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ اعلام شده است.

صادقی سنگدهی با بیان اینکه: این جشنواره در سه بخش بزرگسال و نوجوان برگزار می‌شود، گفت: موضوع اصلی داستان در بخش بزرگسال دفاع مقدس، رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت ذکر شده است.

وی: موضوع اصلی داستان بخش نوجوان را دفاع مقدس و رزمندگان اسلام بیان کرد و ادامه داد: در بخش ویژه داستان با محوریت «وحدت ملی، ایران قوی» نیز مورد پذیرش است.

این مسئول: حجم آثار ارسالی را تا سقف ۴ هزار کلمه اعلام کرد و گفت: : آثار به صورت تایپ WORD با ذکر نام و نام خانوادگی، سال و محل تولد، تحصیلات، نشانی محل سکونت و تلفن ثابت و همراه به دبیرخانه ارسال شود.

وی: توجه به زبان و ادبیات محلی، پرداخت حماسه آفرینی‌های رزمندگان و معرفی شهدای شاخص مازندران را از ویژگی‌های آثار اعلام و خاطرنشان کرد: آثاری که در تعارض با ارزش های اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت باشد از گردونه داوری خارج می‌شود.

صادقی سنگدهی: زمان اختتامیه استانی را بهار ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: در آئین اختتامیه از ۱۲ برگزیده استانی قدر دانی خواهد شد.

وی افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی ساری، بلوار دفاع مقدس (کمربندی شرقی)، روبروی بیمارستان شفا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، معاونت ادبیات، انتشارات و تاریخ ارسال کنند و یا از طریق نشانی الکترونیکی SAJED.MAZANDARAN@GMAIL.COM و تلفن ثابت ۶ و۳۳۱۱۲۱۸۵ و شماره همراه ۰۹۳۸۰۱۰۴۵۰۷ و ۰۹۳۵۲۳۰۷۱۵۸ ارسال کنند.

انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *