آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری آئین افتتاح و کلنگ زنی ۵ پروژه در بندر امیر آباد مازندران توسط استاندار

برگزاری آئین افتتاح و کلنگ زنی ۵ پروژه در بندر امیر آباد مازندران توسط استاندار

۵ پروژه در بندر امیر آباد مازندران با بیش از هزارو ۵۵۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال اعتبار در دوم شهریور ماه، نخستین روز هفته دولت در بندرامیرآباد توسط استاندار مازندران افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش ساری فردا، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریا نوردی بندر امیر آباد،، آیین بهره برداری و کلنگ زنی ۵ پروژه بزرگ تجاری و خدماتی بخش های دولتی و خصوصی به ارزش هزار و ۵۵۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال ، در دوم شهریور ماه نخستین روز هفته دولت با حضور استاندار مازندران در بندرامیرآباد برگزار شد.
 
سیلوی غلات باظرفیت ۳۵ هزار تن به ارزش  ۱۴۲ میلیارد ریال و با اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم  برای ۱۰۰  نفر از پروژه هایی بود که با حضور سید محمود حسینی پور به بهره بر داری رسید.
و نیز کلنگ عملیات اجرایی سیلوی نگهداری غلات به ظرفیت ۳۰ هزار تن با سرمایه گذاری بخش خصوصی با ۶۰۰ میلیارد ریال و با اشتغالزایی برای ۹۰ نفر توسط استاندار مازندران به زمین زده شد.

بهسازی و تجهیز سالن ورزشی بندرامیرآباد، با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال ،  “تعمیرات اساسی منجر به PM ابنیه” به مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال  و “تعمیرات اساسی میدان مسیر ورودی بندر، ساماندهی فضای سبز، بهسازی و تعمیرات اساسی جاده و محوطه های عملیاتی” به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در مجموع به ارزش ۸۱۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال از دیگر طرح های دولتی بندرامیرآباد بود که در نخستین روز هفته دولت به بهره برداری رسید .

استاندار مازندران در حاشیه این مراسم گفت با توجه به سیاست های قطعی جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم فعالیت های بندرامیرآباد به عنوان هاب صادراتی و ترانزیتی در کریدور بین المللی شمال – جنوب برای کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.
حسینی پور به بازدید رییس جمهور از بندرامیرآباد و تأکید بر به روز رسانی این بندر در بخش های مختلف به ویژه تکمیل اسکله رو – رو ریلی اشاره و بر بهره برداری نهایی از این اسکله و اتصال به شبکه سراسری راه آهن را با تأمین اعتبار های لازم در اسرع وقت تأکید کرد.
وی: رشد ۳۵ درصدی صادرات کالا و رشد ۱۰۳ درصدی ترانزیت کالا امسال در بندرامیرآباد را قابل توجه دانست و ابراز امیدواری کرد که این روند تا رسیدن به ظرفیت نهای فعالیت های این بندر ادامه داشته باشد.
حسینی پور : در پایان بندرامیرآباد را به اذعان تجار و هیأت های بازرگانی و سیاسی کشورهای خارجی ، بندری بی نظیر در منطقه توصیف و تأکید کرد با توجه به تنش های رخ داده در کشورهای همسایه و نیاز این کشورها به مسیر جایگزین از طریق ایران ، به دنبال دائمی کردن ارتباط با همسایگان خزر هستیم.
.انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

نماینده ولی فقیه در مازندران :

شورای زکات مازندران به کشاورزان و دامداران کمک کند تا چرای مجانی دام‌ها صورت بگیرد/ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *