آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برگزاری آئین افتتاحیه مرکز سنجش آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی و تعیین صلاحیت های حرفه ای مازندران در ساری ویژه هفته دولت

برگزاری آئین افتتاحیه مرکز سنجش آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی و تعیین صلاحیت های حرفه ای مازندران در ساری ویژه هفته دولت

مرکز سنجش آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی و تعیین صلاحیت های حرفه ای مازندران به مناسبت هفته دولت،امروز در ساری افتتاح شد.

به گزارش ساری فردا به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران ، با حضور حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، فرماندار ساری، مدیران کل دستگاه‌های شورای رفاه و… مرکز سنجش آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی و تعیین صلاحیت های حرفه ای مازندران افتتاح و بهره برداری رسید.

این مرکز در ۴ طبقه و زیربنای ۲ هزارو ۲۰۰ متر مربع در سالنی دارای ١٣ کارگاه سنجش تعیین صلاحیت حرفه ای بوده که توانایی ارزیابی مهارت بیش از ١٠٠ حرفه را دارد .

این مرکز که با هدف سنجش و تعیین صلاحیت حرفه ای، از متقاضیان دریافت گواهینامه های فنی و حرفه ای ایجاد شده با اعتبار حدود ١٠٠ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور به استان تامین و تجهیز شده است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *