خانه / اخبار ساری / برگزاری آئین افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه طلاب بسیجی در مازندران

برگزاری آئین افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه طلاب بسیجی در مازندران

آئین افتتاحیه جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب بسیجی مازندران با حضور فرمانده سپاه کربلا ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا و مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش ساری فردا در آئین افتتاحیه این جشنواره فرهنگی و ورزشی که ۳۰۰ طلبه بسیجی در ۴ رشته فوتسال ، شنا، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی حضور داشتند با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران ، حجت الاسلام رعایتی مسئول نماینده گی ولی فقیه در سپاه کربلا و نیز خانواده معزز شهدا مدافع حرم ، که در راستای گرامیداشت شهدای مدافع امنیت، برگزار شد، از خانواده معزز طلبه بسیجی شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی تجلیل و قدردانی شد.

در این دوره از مسابقات که به همت سازمان بسیج طلاب مازندران و مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا به میزبانی شهرستان نکا برگزار شد ، ۳۰۰ طلبه ورزشکار از حوزه های علمیه سراسر استان در ۴ رشته فوتسال ، شنا ، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی با هم رقابت کردند ، تیم ها و طلبه های برتر بسیجی به المپیاد فرهنگی و ورزشی طلاب کشور که در ایام الله دهه فجر امسال به میزبانی شهرستان رامسر برگزار خواهد شد ، راه پیدا خواهند کرد ‌.
سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران: نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به برگزاری جشنواره طلاب و روحانیون استان گفت: یکی از برجسته‌ترین کار‌هایی که به آن نیاز داریم حاکم کردن رویکرد اسلامی و شور و نشاط انقلابی در ورزشگاه‌ها است.

وی افزود : بزرگترین پیام این جشنواره پیاده سازی سبک و سیره علوی و پهلوان‌پروری در ورزشگاه‌ها و محیط ورزشی است و امروز در ورزشگاه‌ها باید به دنبال تقویت روحیه انقلابی و اسلامی باشیم و این جشنواره نمونه و الگوی بهترین نوع از شیوه‌های ورزشی است که می‌تواند اجرا شود.

حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول دفتر نماینده گی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران نیز در حاشیه این مراسم گفت: طلاب و روحانیون در همه عرصه‌ها خط شکن هستند و در بحث صحت و سلامت نیز فعالیت می کنند.

وی : بر ضرورت تبیین مفاهیم دینی جایگاه ورزشی برای مردم تأکید کرد و گفت: روحانیون در همه عرصه‌ها فعال هستند و حضور پررنگ دارند.

حجت‌الاسلام سید میثم نبوی مسئول سازمان بسیج طلاب مازندران: نیز در حاشیه این برنامه ، با اشاره به حضور ۳۰۰ طلبه ورزشکار از ۲۲ شهرستان به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا و تربیت بدنی بسیج سپاه کربلا  در این جشنواره گفت:  این جشنواره در ۴ رشته ورزشی فوتسال، شنا، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز به مدیریت حوزه علمیه استان و به میزبانی شهرستان نکا برگزار شد.

وی: هدف از برگزاری این جشنواره را  ،شور و نشاط ، انگیزه و اشتیاق معنوی و سلامت جسمانی برای طلاب و روحانیون برشمرد و افزود: این برنامه  به دنبال ایجاد روحیه مضاعف در راستای جهاد تبیین است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک واجب قطعی و فریضه بسیار ضروری به شمار می‌آید.

حجت الاسلام نبوی اظهار کرد: تیم و نفرات برتر به جشنواره فرهنگی ورزشی که بهمن ماه امسال در شهرستان رامسر برگزار می‌شود راه می‌یابند.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران

پیام خدا حافظی و قدر دانی استاندار سابق مازندران از مردم مازندران سید محمود حسینی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *