آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برپایی ۱۳۶ میز خدمت در قالب رزمایش گروه های جهادگران فاطمی در مازندران

برپایی ۱۳۶ میز خدمت در قالب رزمایش گروه های جهادگران فاطمی در مازندران

۱۳۶ میز خدمت در قالب رزمایش گروه های جهادگران فاطمی توسط سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران برگزار شد.

سرهنگ مجید رضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران در گفتگو با ساری فردا، با اشاره به اینکه ۱۳۶ میز خدمت جهادی با حضور و کمک ۱۳۰ مدیر استانی، شهرستانی و بخشی در مناطق مختلف به ویژه مناطق محر‌وم استان برپا شد گفت: رزمایش کمک های مومنانه نیز از دیگر برنامه ها در کنار این میز های خدمت بوده است.

وی افزود: این خدمات رسانی ها در قالب رزمایش گروه های جهادگران فاطمی ، شامل : برق
کشی ساختمان ، کابل کشی ، تعوبض کابل برق، لوله کشی، نصب علمک، آسفالت معابر و خیابان ، آب رسانی، آموزش های عرصه کشاورزی و… بوده و در ۱۳ گروه تخصصی جهادی به تعداد ۲۳۴ نفر به مردم ارائه شد.

سرهنگ شعبانی اظهار کرد: مشکلات اداری ۵۹۵ نفر از مردم به صورت‌ شخصی و دهیاران و شورای ها به نمایندگی، با مطرح کردن مشکلات روستا ها مشکلاتشان رفع و به آنها خدمات مطلوب ارائه شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران گفت : ۳۰۰ سبد معیشتی هر سبد به ارزش ۴۰۰ هزار تومان از سوی کارکنان ادارات استان و شهرستان تهیه و ۳۰ میلیون تومان هزینه اطعام دهی و میان خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی افزود ۳۷۵ نفر از مدیران و کارمندان ادارات استان و شهرستان در این بخش به صورت کسر از حقوق آنها و کمک نقدی مشارکت کردند و ۲۰۰ واحد خون نیز توسط آنها اهدا شد تا نیازمندان به خون و فرآورده های آن نیز مشکلاتشان رفع شود.

سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه : کمک به مردم به ویژه نیازمندان و
کمک به سلامت نظام اداری تا کارکنان بتوانند در ماموریت های اداری موفق تر عمل کنند را از مهم ترین اهداف این رزمایش جهادگران فاطمی بیان و اظهار کرد: در مجموع یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال در قالب رزمایش گروه های جهادگران فاطمی در استان به ‌ویژه مناطق محروم توسط این سازمان خدمات ارائه شد هر چند این خدمات در طول سال با کمک خیران توسط کارکنان بسیجی ادارات انجام می شود.
انتهای پیام /
سکینه رضائیان سمسکنده
.

درباره‌ی صمدایی

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *