آخرین خبرها
خانه / اخبار ساری / برپایی نمایشگاه عکس سامون حوزه هنری مازندران در بهارستان / سند زیست بوم حوزه هنری مازندران در مجلس شورای اسلامی رونمایی می شود.

برپایی نمایشگاه عکس سامون حوزه هنری مازندران در بهارستان / سند زیست بوم حوزه هنری مازندران در مجلس شورای اسلامی رونمایی می شود.

نمایشگاه عکس سامون حوزه هنری مازندران در (مجلس شورای اسلامی )بهارستان برگزار می شود و سند زیست بوم حوزه هنری مازندران در مجلس شورای اسلامی رونمایی می شود.

به گزارش ساری فردا ،به نقل از روابط عمومی حوزه هنری مازندران، مهدی معصومی گرجی رئیس حوزه هنری مازندران ، از برپایی نمایشگاه عکس سامون با هدف ترویج و معرفی فرهنگ مازندران، در محل نمایشگاه مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی : فرا رسیدن هفته مازندران و معرفی فرهنگ استان در ابعاد مختلف را از مهم ترین اهدف برپایی این نمایشگاه ، بیان کرد و افزود : تولیدات حوزه هنری مازندران در یک سال اخیر (منطبق با سند تحول) بر اساس ظرفیت ها و مزیت های زیست بوم مازندران بوده و در رشته های مختلف فرهنگی هنری فعالیت های گسترده ای صورت گر فت.

معصومی گرجی گفت: : کتاب عکس سامون( یکی از تولیدات حوزه هنری مازندران) مجموعه ای از عکس های حدود ۵۰ عکاس است که با موضوع فرهنگ مازندران ( آداب و سنن، معماری، طبیعت و سبک زندگی) تهیه شده و به عنوان فرهنگ، بخشی از مردم ایران در خانه ملت ( مجلس شورای اسلامی ) به نمایش گذاشته می شود.

رییس حوزه هنری مازندران: درباره رونمایی از سند زیست بوم این مرکز در مجلس نیز اظهار کرد : این سند مجموعه ای از مزیت ها و ظرفیت های فرهنگی، تاریخی، اجتماعی و سیاسی مازندران بوده و نقشه راه ، خوبی برای فعالیت در زمینه های یاد شده بویژه امور فرهنگی است.

وی : درباره این رخداد گفت: پس از طرح ایده اولیه در حوزه هنری مازندران این موضوع توسط دکتر « علی بابایی کارنامی» نماینده مردم شریف ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی پیگیری شده و نتیجه حاصله برگزاری نمایشگاهی در صبح روز یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه های مجلس شورای اسلامی رقم خورده است.
انتهای پیام/
سکینه رضائیان سمسکنده

درباره‌ی ابوالفضل اکبری

حتما ببینید

🎥 استقبال گرم طبیعت از حضور مردم در روز عید فطر

همزمان با عید سعید فطر، مردم ساری پس از یک ماه روزه داری و تمرین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *